Stregen er blevet mere tydeligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Anonym trådstarter

Jeh kan nu ikke ser nogen streg på den sidste test jeg  tog , måske fordi det var et andet mærke ,( rfsu  eller hva de hedder dem man kan købe i fakta ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Jeh kan nu ikke ser nogen streg på den sidste test jeg  tog , måske fordi det var et andet mærke ,( rfsu  eller hva de hedder dem man kan købe i fakta ) 

den gang jeg blev gravid med den første testede jeg positiv på den fra netto men negativ på en fra Bilka.  Ved ikke om det er det du oplever.  For at det bare er det!

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

den gang jeg blev gravid med den første testede jeg positiv på den fra netto men negativ på en fra Bilka.  Ved ikke om det er det du oplever.  For at det bare er det!

Ja det kan måske være må teste igen  

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Har lige taget en ny test Idag (nu her) og med det samme efter farven var løbet igennem ser den sådan ud , kan se en streg men har svært ved at se om den er grålig eller med farve. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Har lige taget en ny test Idag (nu her) og med det samme efter farven var løbet igennem ser den sådan ud , kan se en streg men har svært ved at se om den er grålig eller med farve. 

Jeg kan slet ikke se noget :/

Anmeld

20. november 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Synes slet ikke jeg kan se noget på denne... Hvor langt skulle du være?

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Har ingen ide da min cyklus er mellem 26-30 dage 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke om

den er lidt bedre, den er lidt svær og fange på billed men jeg kan se den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2014

Disa

Anonym skriver:

Ved ikke om

den er lidt bedre, den er lidt svær og fange på billed men jeg kan se den 

Jeg kan godt se en streg. 

Når vi spørger hvor langt du er henne, så har det ikke noget at gøre med hvor lang din cyklus er, men hvor længe det er siden at du sidst havde din menstruations første dag.  

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Disa skriver:

Jeg kan godt se en streg. 

Når vi spørger hvor langt du er henne, så har det ikke noget at gøre med hvor lang din cyklus er, men hvor længe det er siden at du sidst havde din menstruations første dag.  

Havde mens den 25/10  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.