Havde aldrig troet, jeg skulle oprette sådan et indlæg her. "Kan jeg være gravid?" . Jeg ved godt, ingen herinde kan svare på, om jeg er. Men mere, om i har oplevet noget lignende.
I dag, søndag, er jeg 8+0 .. jeg har, for to til to en halv uger siden, taget to teste, som viste negativ. Jeg var ved gynækolog den 6. November pga celleforandringer.
jeg har i flere uger haft on/off kvalme, oppustet og ingen tegn på mens. Derfor tog jeg testene. Så dalede det egentlig hen igen med symptomer.
for en uge til halvanden siden, begyndte jeg at få bumser i ansigtet. Jeg tænkte, det nok var tegn på mens, da jeg plejer at få 2-3 omkring den tid. Men nu har jeg altså fået nok 15, Hvis ik flere
og jeg har aldrig haft bumser. Har altid ren og pæn hud.
Her til aften kigger jeg tilfældigt ned af mig selv, og tænker "hold da op et blåt mærke, jeg har fået!".. det lignede et voldsomt blåt mærke, jeg havde fået på mit højre bryst. Kigger så på venstre, der var også et. Spørger min kæreste, om han også kan se det. Det kunne han. Der var ret mørkt i stuen, så han tændte lyset på sin telefon og lyste, og det er mine blodårer, der er blevet tydelige. For lige at undersøge, smed jeg trøjen og bh'en, og sørme om der ik var nogle flere. Samt få mørke "knopper" på det brune område. jeg har aldrig kunnet se mine blodårer på brystet før. Ikke engang de to gange, jeg har været gravid, som endte i sa. Og efter "opdagelsen" fik jeg tilfældigvis nogle stik og jag i underlivet.
Kan det lade sig gøre, jeg er gravid? Tænker lidt, min gynækolog ville have opdaget det, da jeg var hos hende? Og negative teste?
Jeg ved ik, hvornår jeg har haft æl. Men min kæreste og jeg har i gennemsnit haft sex minimum hver anden dag den sidste halvanden måned. Så det kan jo lade sig gøre. 
Kan man have tydelige blodårer samt "knopper" af andre årsager? Eller peger det mest mod en graviditet?