update på "er jeg mon gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

Anonym trådstarter

Tak skal I have, jeg er stadig helt i chok, og har ikke sovet i nat, har tænkt på hvordan jeg skulle fortælle kæresten det, og self på de positive test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

May86

Ja, det er jo slet ikke til at tage fejl der. Mht. Hvor langt du er henne, så kan den der app jo kun sige hvor din ÆL statistisk lå, men kroppen er jo helt sin egen, så æl kan måske have ligget en uge eller to senere end du troede, når nu din cyklus er så lang  statistisk er du 6+, fordi man tæller fra sidste blødnings første dag, men det kan godt være du bliver rykket noget tid ved en scanning.

kan godt forstå du er i chok, når det ikke var planlagt, men vil nu vove at sige tillykke alligevel Det er en stor ting, som jeg selv heller ikke helt kan få viklet mit hoved omkring... 

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Ja, det er jo slet ikke til at tage fejl der. Mht. Hvor langt du er henne, så kan den der app jo kun sige hvor din ÆL statistisk lå, men kroppen er jo helt sin egen, så æl kan måske have ligget en uge eller to senere end du troede, når nu din cyklus er så lang  statistisk er du 6+, fordi man tæller fra sidste blødnings første dag, men det kan godt være du bliver rykket noget tid ved en scanning.

kan godt forstå du er i chok, når det ikke var planlagt, men vil nu vove at sige tillykke alligevel Det er en stor ting, som jeg selv heller ikke helt kan få viklet mit hoved omkring... 

Mange tak Ved min sidste graviditet mente lægen jeg var 5+ det viste sig så jeg var 7+

Jeg i totalt chok og ked a det, har været på 2 slags piller af 500 mg hver i over en uge pga den lægen og det gør mig så mega ked  er self stoppet med og tage dem nu

Anmeld

16. november 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Den øverste test er fra nu her og den nederste fra 20.30 Ca, kæresten ved ikke noget endnu, derfor er jeg anonym ved ikke om jeg er glad eller ej, det kommer som et chok, da lægen mente jeg ikke var gravid, selvom han lavede en gynækologisk undersøgelse, ifølge nettet er jeg 6+2 

Stort tillykke med graviditeten  

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med graviditeten  

Mange tak

Anmeld

16. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Mange tak Ved min sidste graviditet mente lægen jeg var 5+ det viste sig så jeg var 7+

Jeg i totalt chok og ked a det, har været på 2 slags piller af 500 mg hver i over en uge pga den lægen og det gør mig så mega ked  er self stoppet med og tage dem nu

Rolig mht medicin behøver der ikke være sket noget... 

Lægen troede ikke sidst jeg var gravid, og poppede mig med alt muligt Bras i flere uger fordi han mente det var blærebetændelse, eller ubderlivsbetændelse.... Eller noget helt andet... Der er ikke sket noget...

Denne gang er jeg os blevet propper med alt muligt.... Og lillebror har det fino..

Forstår godt at du panikker over det, men jeg tror nu nok det skal gå...

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Rolig mht medicin behøver der ikke være sket noget... 

Lægen troede ikke sidst jeg var gravid, og poppede mig med alt muligt Bras i flere uger fordi han mente det var blærebetændelse, eller ubderlivsbetændelse.... Eller noget helt andet... Der er ikke sket noget...

Denne gang er jeg os blevet propper med alt muligt.... Og lillebror har det fino..

Forstår godt at du panikker over det, men jeg tror nu nok det skal gå...

Det hjælp lidt på humøret  Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.