Bell'star skriver:
Jeg har heller ikke været i Thailand med så små børn, men jeg vil give ret i, at det også er de forhold jeg har oplevet udenfor hotellerne. Hotellerne har jeg kun oplevet som yderst fine. 
Men når det så er sagt, så ville jeg aldrig drømme om at tage til Thailand, hvis jeg kun havde til hensigt at blive på hotellet næsten hele tiden, som du hentyder til er planen.(og slet ikke med 3 små børn) - det er en alt for dyr og lang rejse blot for at ligge ved en pool, efter min mening. Synes man bør udnytte det, og opleve det smukke land, når man tager dertil. Og ellers finde et andet og langt billigere rejsemål, hvis man "kun" vil på badeferie.
Tak for dit svar
Jeg kan godt følge dig i at det er forholdsvis dyrt at rejse til Thailand "bare" på badeferie. Det koster faktisk omrking 50 000 for to uger. Vi vil gerne rejse i februar/marts, og der er det svært at finde rejser til billigere rejsedestinationer da dem, der ligger tæt på eller i Europa ikke har super vejrforhold i den årstid vi gerne vil rejse i.
Udover det så er Thailand ikke nødvendigvis meget dyrere end Grækenland feks - der koster to uger i Juli, all inclusive ca 46000 for en familie på vores størrelse
Det er ret vildt
Vi vil rigtig gerne besøge Thailand og de omkringliggende lande, men det er bare ikke realistisk for os nu, når ungerne er så små. Så vi må gå på kompromis med vores ønsker og rejsedrømmer. Vi har tre små børn som er sikker på vil elske at bruge to uger på stranden og i poolen...
Anmeld