shoppe genet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Anonym trådstarter

Alabama skriver:

Sådan havde jeg det.. Det har resulteret i to fyldte flyttekasser!!
Det meste er købt brugt, resten på hurratilbud..

Nu er jeg gravid og SÅ glad for at være på forkant og have sparet en masse penge! Har købt i mange forskellige str.

Så jeg siger GO!

stort tillykke!  Hvad havde du købt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

A1990

Anonym skriver:

Ja det er godt nok et dilemma at stå i :/ jeg er også bange for at "tage hul på bylden" hvis nu der går endnu længere tid :/ men ja jeg ved det sku ikke

ja lige præcis.. Jeg synes det er et dilemma! Jeg er bange for det tager overhånd for mig, og at jeg så måske bliver endnu mere ulykkelig hver gang min test er negativ.

Men det er også bare mig.. Jeg synes bestemt at det er super skønt for dem, som kan shoppe babyting inden graviditet, og det fungerer for dem 

Anmeld

17. november 2014

Alabama

Anonym skriver:

stort tillykke!  Hvad havde du købt? 

Tak

Jamen jeg har jo købt alt muligt - som sagt meget brugt, men også nyt.

Bodies, dragter, huer, bukser, strømpebukser, bluser, cardigans, jakker, veste, strømper, sengetøj, bøger, forskellige sæt..

Har rigtig meget forskelligt, noget er kønsneutralt, andet er ikke Det er ikke så vigtigt for mig, hvis det har været billigt nok og i rigtig god stand har jeg købt det selvom det var lyserødt.

En body til 2 kr finder man ikke hver dag, så slår jeg til.

Jeg har købt meget "fyld posen for 50 kr" - Så giver man ikke meget pr. stk!

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Alabama skriver:

Tak

Jamen jeg har jo købt alt muligt - som sagt meget brugt, men også nyt.

Bodies, dragter, huer, bukser, strømpebukser, bluser, cardigans, jakker, veste, strømper, sengetøj, bøger, forskellige sæt..

Har rigtig meget forskelligt, noget er kønsneutralt, andet er ikke Det er ikke så vigtigt for mig, hvis det har været billigt nok og i rigtig god stand har jeg købt det selvom det var lyserødt.

En body til 2 kr finder man ikke hver dag, så slår jeg til.

Jeg har købt meget "fyld posen for 50 kr" - Så giver man ikke meget pr. stk!

Okay spændende måske jeg skulle på tilbudsjagt så går tiden med det. Men må nok skjule det for manden ellers tror han jeg er blevet skør 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Så har jeg bidt det i mig og købt min første ting til baby (selvom jeg ikke er gravid ENDNU)  har købt et par baby strømper hvor der står i love mod and dag <3 dem har jeg tænkt mig at bruge den dag jeg endelig skal overraske manden med en positiv test. Håber det bliver imorgen <3 der har jeg testdag 

Anmeld

18. november 2014

ErDetSnartNU

Jeg har besluttet mig for ikke at købe noget, før jeg står med en positiv test. Er i gang med 5. cyklus nu, og hååber der er gevinst denne gang!

Grunden til, at jeg ikke vil købe noget, er fordi der et eller andet sted sidder en frygt for, at vi ikke kan blive gravide - der skal jo være NOGEN som udgør de få procent, som ikke kan få børn. Jeg ved bare, at jeg ville være ulykkelig over at få den besked, og hvis jeg så samtidig skal hjem og skille mig af med alle de ting, jeg har købt til den baby, jeg ikke kan få, ville det kun gøre mig mere ked 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.