Ægløsnings test gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
2 synes godt om
15. november 2014

Anonym trådstarter

altså skal en ægløsnings test være positiv ved graviditet? Jeg kan nemlig lave positiv g test, men ikke æl test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

altså skal en ægløsnings test være positiv ved graviditet? Jeg kan nemlig lave positiv g test, men ikke æl test

Hvorfor tester du med ægløsning test når du har lavet en positiv test? Jeg forstår ikke hvad det er for noget og hvorfor i alle sammen tester graviditet med æl teste lige for tiden?? Ægløsning testen skal nødvendigvis ikke slå ud på graviditet men det jan den. Men det er altså to forskellige ting.....

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Hvorfor tester du med ægløsning test når du har lavet en positiv test? Jeg forstår ikke hvad det er for noget og hvorfor i alle sammen tester graviditet med æl teste lige for tiden?? Ægløsning testen skal nødvendigvis ikke slå ud på graviditet men det jan den. Men det er altså to forskellige ting.....

Det var bare det jeg spurgte om..

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

15. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Haha åh nej... 

Ja undskyld mig, men hvor er det altså komisk som der er gået sport i ægløsnings-tests og graviditet... 

Hvis din graviditets-test er positiv - så skide værre med ægløsnings-testen... 

Og stort tillykke!! 

Anmeld

15. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Haha åh nej... 

Ja undskyld mig, men hvor er det altså komisk som der er gået sport i ægløsnings-tests og graviditet... 

Hvis din graviditets-test er positiv - så skide værre med ægløsnings-testen... 

Og stort tillykke!! 

Okay tak

Anmeld

15. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Okay tak

Anmeld

15. november 2014

May86

Efter en tidlig abort ledte jeg også efter min ÆL med stix efter, hvad jeg troede var min første mens efter aborten. Da det ikke skete (ikke det der overhovedet lignede en lille streg), tog jeg en g-test og måtte så konstatere, at jeg var gravid igen. Så nej, ikke nødvendigvis 

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Efter en tidlig abort ledte jeg også efter min ÆL med stix efter, hvad jeg troede var min første mens efter aborten. Da det ikke skete (ikke det der overhovedet lignede en lille streg), tog jeg en g-test og måtte så konstatere, at jeg var gravid igen. Så nej, ikke nødvendigvis 

Tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.