Vil man ku klare det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. november 2014

got2b

Jeg sad her og tænkte på min drømme uddannelse som soldat, men som ung mor bare mor i det heletaget. Kan jeg så være det bekendt overfor min kæreste og ikke mindst min datter? Skal jo først gennem det som mænd skal som er fire måneder. Søgte ind, men de vil jo klart nok ik ha en som er gravid. Så hvad tænker i? Skal jeg holde på det, eller finde på en anden og søge ind på efter barsel? (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

TNBC

got2b skriver:

Jeg sad her og tænkte på min drømme uddannelse som soldat, men som ung mor bare mor i det heletaget. Kan jeg så være det bekendt overfor min kæreste og ikke mindst min datter? Skal jo først gennem det som mænd skal som er fire måneder. Søgte ind, men de vil jo klart nok ik ha en som er gravid. Så hvad tænker i? Skal jeg holde på det, eller finde på en anden og søge ind på efter barsel? (: 

Jeg vil hellere vende den om, vil du kunne være væk fra din lille datter i 4måneder.??. Gætter på at hun ikke være så gammel, når du skal være væk. Det er ofte svære for forældreren end barnet.. (indtil barnet bliver stor nok til at vide at du er væk længe. )

Du vil være væk fra hende ofte, kort tid eller lang tid.

Der er mange forældre der er soldater, eller er væk i længere tid af gangen, fordi det er det de er, og ja det er hårdt, men det er ens valg. Hvis det er det man vil være, skal man gøre det, men man skal bare vide at det kan komme til at tage meget tid fra ens barn.

Hvad siger din kæreste til det? Det er jo ham der kommer til at stå alene med hende, når du er væk?

Anmeld

15. november 2014

Muffinmus

Først skal du afprøve samtlige krav de har, om du kan klare dem. Især sergent uddannelsen har strenge fysiske krav som mange piger står af på.

så skal du finde ud af hvilke værn du vil ind til, Søværnet, Hæren eller Flyvevåbnet. Ligger der så en af disse uddannelsesstedet i nærheden af dog???

For men for lang rejsetid, får du ikke familien af se da tiden ofte går ud over de 37 timer.

jeg tog ofte hjem, men havde kun 45 min kørsel i bil

Anmeld

15. november 2014

got2b

Yurie skriver:

Jeg vil hellere vende den om, vil du kunne være væk fra din lille datter i 4måneder.??. Gætter på at hun ikke være så gammel, når du skal være væk. Det er ofte svære for forældreren end barnet.. (indtil barnet bliver stor nok til at vide at du er væk længe. )

Du vil være væk fra hende ofte, kort tid eller lang tid.

Der er mange forældre der er soldater, eller er væk i længere tid af gangen, fordi det er det de er, og ja det er hårdt, men det er ens valg. Hvis det er det man vil være, skal man gøre det, men man skal bare vide at det kan komme til at tage meget tid fra ens barn.

Hvad siger din kæreste til det? Det er jo ham der kommer til at stå alene med hende, når du er væk?

Det vil self være hårdt at være væk fra hende, hun vil være næsten over et år gammel. Kæresten ved det godt, og han synes jeg skal tænke grundigt over det. Eftersom det ham og så måske overs forældre som skulle passe hende, da kæresten arbejder fra 22 til 06, han sagde os her igår hvis jeg føler jeg kan klare det, så skal jeg gøre det. 

Jeg kommer hjem en gang om måneden, det er self ikke meget. 

Anmeld

15. november 2014

got2b

MariaE skriver:

Først skal du afprøve samtlige krav de har, om du kan klare dem. Især sergent uddannelsen har strenge fysiske krav som mange piger står af på.

så skal du finde ud af hvilke værn du vil ind til, Søværnet, Hæren eller Flyvevåbnet. Ligger der så en af disse uddannelsesstedet i nærheden af dog???

For men for lang rejsetid, får du ikke familien af se da tiden ofte går ud over de 37 timer.

jeg tog ofte hjem, men havde kun 45 min kørsel i bil

Ja, de krav ved jeg godt jeg skal kunne først . En af mine kammerater og eks kæreste er soldat, og de kunne lige bestå dem. 

Der ligger en ca en 30 til 45 minutter hvorfra jeg bor, så det self ikke langt, ellers så bor jeg nok hos en ven i samme by, vi er ofte hos ham (:

Anmeld

15. november 2014

TNBC

got2b skriver:

Det vil self være hårdt at være væk fra hende, hun vil være næsten over et år gammel. Kæresten ved det godt, og han synes jeg skal tænke grundigt over det. Eftersom det ham og så måske overs forældre som skulle passe hende, da kæresten arbejder fra 22 til 06, han sagde os her igår hvis jeg føler jeg kan klare det, så skal jeg gøre det. 

Altid noget at kæresten ikke er imod det, men ja du skal være 120% sikker, for det bliver hårdt, meget tid væk fra familien. og som mariaE siger, hvor langt væk du kommer til at være..

Anmeld

15. november 2014

Mor til Ella

got2b skriver:

Du har ikke født endnu vel?

Tror ikke du vil kunne gør det... Jeg ville ikke kunne....

selvfølgelig kan det lade sig gøre, men om det er det værd kan kun du vide

Anmeld

15. november 2014

Mor til Ella

got2b skriver:

Ærligt, det synes jeg ville være rigtig snydt for dit barn...

En gang om måneden

Anmeld

15. november 2014

got2b

Mor til Ella skriver:

Du har ikke født endnu vel?

Tror ikke du vil kunne gør det... Jeg ville ikke kunne....

selvfølgelig kan det lade sig gøre, men om det er det værd kan kun du vide

Nej, har termin April.

- Tror os først jeg rigtigt kan sige det når man kommer derhen ad hvor man skal søge ind. 

Anmeld

15. november 2014

got2b

Mor til Ella skriver:

Ærligt, det synes jeg ville være rigtig snydt for dit barn...

En gang om måneden

Ja, det vil det nok være, men tror os man bliver tæt knyttet til sin familie. Det skal self tænkes rigtig grundigt gennem. 

Selv når vi passer min kærestes nevø vil jeg ik gi slip på ham igen, så nu når det er mit eget barn, er der jo flere følelser med i det os. Må jo se tiden an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.