got2b skriver:
Jeg sad her og tænkte på min drømme uddannelse som soldat, men som ung mor bare mor i det heletaget. Kan jeg så være det bekendt overfor min kæreste og ikke mindst min datter? Skal jo først gennem det som mænd skal som er fire måneder. Søgte ind, men de vil jo klart nok ik ha en som er gravid. Så hvad tænker i? Skal jeg holde på det, eller finde på en anden og søge ind på efter barsel? (:
Jeg vil hellere vende den om, vil du kunne være væk fra din lille datter i 4måneder.??. Gætter på at hun ikke være så gammel, når du skal være væk. Det er ofte svære for forældreren end barnet.. (indtil barnet bliver stor nok til at vide at du er væk længe. )
Du vil være væk fra hende ofte, kort tid eller lang tid.
Der er mange forældre der er soldater, eller er væk i længere tid af gangen, fordi det er det de er, og ja det er hårdt, men det er ens valg. Hvis det er det man vil være, skal man gøre det, men man skal bare vide at det kan komme til at tage meget tid fra ens barn.
Hvad siger din kæreste til det? Det er jo ham der kommer til at stå alene med hende, når du er væk?
Anmeld