Anonym skriver:
hey i søde damer
jeg har en veninde som jeg ikk kan blive klog på.
For ca 2-3 måneder fik hun en ny kæreste (igen,igen,igen) problemet er at få uger før hun kom sammen med ham fortalte hun mig at hun ikk haft beskyttelse i ca 2 år og mener ikk hun kan blive gravid.
Nu er hun blevet gravid med hendes deværende kæreste og hun fortalt mig at det var et uheld pga de havde ellers beskyttet sig med kondom. Men jeg er bange for at det ikke er sandheden.
Men kære damer læs nogenlunde vores samtale og døm. som lyder sådan her.
Mig. Du fortæller ham det vel samme dag som du testet positivt det vil sige idag vel?
Veninden. Jojo da jeg fortæller ham det ligeså snart jeg kommer hjem jeg sidder i toget på vej til ham.
Mig. Okay super hvordan tror du han vil tag det?
Veninden. Jeg ved det ikke, vi har jo kun kendt hinanden i 2 måneder men jeg har luftet tanken for ham at jeg ikk har fået mit menses endnu.
Mig. Ok hvad sagde han til det?
veninden. Han sagde bare at så må vi tag en test.
Mig. Ok vi skrives ved så. Skriv ligeså snart du har fortalt ham det.
Veninden. Ja skal nok, skrives.
Siden den SMS hun sendte. Har jeg ikk hørt fra hende i mindst 2 uger selvom jeg skrev og ringet en del gange. Men en dag svare hun mig.
Veninden. Jeg har brug for at være mig selv.
mig. Det forstår jeg godt, du lyder heller ikk til at han tog det pænt. Hvad skete der? Hvad sagde han?
Veninden. Har ikk lyst til at snakke om det ligenu. Har brug for at være mig selv. Og Jeg vil prøve at rede forholdet med min kæreste skriver når jeg er i humør til at snakke.
Hvad mener i søde damer?
For mig lyder det ganske simpelt.
De har beskyttet sig med kondom som hun har fortalt.
Hun har luftet det til ham, at hendes menstruation endnu ikke er kommet, hvilket han tager stille og roligt.
Da han mener at hun ikke er blevet gravid, fordi de har beskyttet sig, siger han at så må hun tage en test.
Testen har så alligevel vist positivt, trods deres beskyttet sex, hvilket har chokeret hendes kæreste.
I frustration/chok for ham, over at hun nu er blevet gravid, har han givet hende valget at hvis de skal blive sammen, må hun få en abort, da han ikke er klar til at skulle have børn nu / med hende nu.
Og får hun ikke en abort, så vil deres forhold slutte.
Det er hun blevet ked af, da hun måske os selv er i chok over det hele, så nu står hun overfor et svært valg, og har brug for at samle tankerne.
Sådan lyder det for mig