Hej de damer.
Jeg er en ny medlem på baby.dk og har brug for jeres hjælp.
Jeg havde ægløsning den 31.okt og forventet mens d.13 nov. Mig og min mand var aktive under min ægløsnings periode da vi gerne vil have en lille baby. Jeg har haft mange symptomer såsom kvalme, stik i underlivet, kramper, pletblødning, følsomme brystvorter og en uge efter ægløsning fik jeg ømme bryster og det har jeg stadig til dags dato. De er mest ømme ved siderne som skulle være mælkekirtler. Jeg havde taget flere teste som vist negativ. D.9 nov tog jeg en test om morgenen og da den vist negativ 3 min efter smed jeg den i skraldespanden og sov videre. Min mand vågnet lidt efter og så testen i skraldespanden og han så en svag streg som efterfølgende blev lidt tydeligere. Lidt senere på dagen tog jeg en til test som viste negativ men det var eftermiddags urin. Jeg fik ikke min menstraution d.13 nov men fik den d.14 nov om aftenen og meget svag mens men rødligt. Jeg plejer normalt at bløde kraftigt par timer efter men det gjorde jeg ikke, har dog stadig blod men ikke så meget.
Kan jeg stadig være gravid? Hvordan kan jeg få positiv test og få min mensis? Og normalt burde smerten i brystet aftage ved mensis, men min smerte er blevet kraftigere.
Er der nogen der har oplevet noget lignende eller kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
Mange tak 

Anmeld