Gradiv eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2014

namaha

I forbindelsemen en anden debat der køre her lige nu, har jeg hør at man kan tæste positiv for graviditet på en æl test

Jeg tog en g-test her til morgen som havde en antydning at en streg men der var ikke farve i.
Har så her til aften taget to positive æl teste.
Erpå dag 25 og min cyklus plejer at være 26 dage

Er jeg gravid??

Vil selvfølelig taste men rigtig g-test de næste par dage for at se om det holder ved

Billede 1 er taget på en god mæng urin
Billede 2 er taget på ekstremt lidt urin ca 20-30 min efter den første

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

LilleLene

namaha skriver:

I forbindelsemen en anden debat der køre her lige nu, har jeg hør at man kan tæste positiv for graviditet på en æl test

Jeg tog en g-test her til morgen som havde en antydning at en streg men der var ikke farve i.

Er jeg gravid??

Vil selvfølelig taste men rigtig g-test de næste par dage for at se om det holder ved

100% gravid

Anmeld

14. november 2014

namaha

LilleLene skriver:

100% gravid

også selvom det er en æl test?

Anmeld

14. november 2014

Kamilla-m

namaha skriver:

Er jeg gravid??

Udmiddelbart tror jeg ikke du kan regne med en æggeløsningstest. Men ved det ikke.

krydser finger den alligevel er der

Anmeld

14. november 2014

VNB

Er jeg gravid??

jeg vil sige at den ikke er positiv for graviditet.... og faktisk heller ikke for ægløsning.

test-stregen skal være meget mere tydelig end kontrol stregen, og på din test er det omvendt.

Jeg tog for sjov en æl-test idag, og der var test stregen knald mørkerød (er gravid i uge 21.)

Men altså, den eneste måde man kan vide sig sikker er jo at tage en rigtig g-test

Anmeld

14. november 2014

LilleLene

namaha skriver:

også selvom det er en æl test?

har vidst overset noget  

troede det var g-test

Anmeld

14. november 2014

Emilie91

Det er så svært at sige. For nogen slår ud på en æl test når de gravide og andre gør ikke... Den er jo ret tydelig test stregen men ikke nok til at være "positiv".. Men jeg tog en æl test i starten af graviditeten og den slog lige så meget ud som din gør nu Altså ikke helt positiv men en tydelig streg  

Det skal lige siges at jeg ikke testede for graviditet med den, jeg troede simpelthen det var en graviditetstest Så forstil dig hvor glad og bagefter skuffet og bagefter igen glad - man blev  

Held og lykke med det .. håber den er der  

Anmeld

14. november 2014

namaha

Håber også den er det, tog en alm graviditets test ca en time efter æl testen, der er en utroligt svag streg, så prøver igen i morgen på min morgenurin, så ville det være mere koncentreret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.