Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har prøvet i et år nu og intet er sket
har et barn allerede og han var nem at lave. Det skete i første forsøg. Men nu sker der bare ikke en skid
Hvor er det dog frustrerende og trist.
Hvorfor skal det dog være så svært 2. Gang?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har prøvet i et år nu og intet er sket har et barn allerede og han var nem at lave. Det skete i første forsøg. Men nu sker der bare ikke en skid Hvor er det dog frustrerende og trist. Hvorfor skal det dog være så svært 2. Gang?!
Sådan var det også her men det lykkes til sidste
Nadia&Daniel skriver: Sådan var det også her men det lykkes til sidste
Ah det er da opløftende! Hvor længe gik der?
Man begynder bare st tænke at man sikkert aldrig kan blive gravid igen specielt når den første var så nem at lave. Men det var sikkert bare held!
Anonym skriver: Ah det er da opløftende! Hvor længe gik der? Man begynder bare st tænke at man sikkert aldrig kan blive gravid igen specielt når den første var så nem at lave. Men det var sikkert bare held!
Næsten 1½ var tæt på at opgive, og det var faktisk en tur på hospitalet som gjorde vi opdagede det (ellers var der mindst gået en uge mere i uvidenhed)
Nadia&Daniel skriver: Næsten 1½ var tæt på at opgive, og det var faktisk en tur på hospitalet som gjorde vi opdagede det (ellers var der mindst gået en uge mere i uvidenhed)
Ahh så må jeg ha toldmodighed. Det er bare svært når det virkelig bare er det man ønsker sig
Vores første blev også lavet i 1 cyklus hvor vi kun havde sex 1 gang. Denne gang tog det os 19 mdr før jeg blev gravid med nr 2. Det skete efter jeg havde fået en passagetest med henblik på at starte i fertilitetsbehandling
Louise H. skriver: Vores første blev også lavet i 1 cyklus hvor vi kun havde sex 1 gang. Denne gang tog det os 19 mdr før jeg blev gravid med nr 2. Det skete efter jeg havde fået en passagetest med henblik på at starte i fertilitetsbehandling
Tillykke En passagetest af æggelederne eller? Jeg har også taget 10 kg på siden jeg blev gravid første gang og tænker da også på om det kan være de 10 kg der forhindre det i at ske.
for jeg har ægløsning i hvertfald. Og vi har sex mellem 1-4 gange lige der op til og ved ægløsningen.
Anonym skriver: Tillykke En passagetest af æggelederne eller? Jeg har også taget 10 kg på siden jeg blev gravid første gang og tænker da også på om det kan være de 10 kg der forhindre det i at ske. for jeg har ægløsning i hvertfald. Og vi har sex mellem 1-4 gange lige der op til og ved ægløsningen.
Tak. Ja det var af æggelederne har selv taget 5kg siden sidste graviditet. Men min gynækolog sagde at hun ofte ser at det hjælper efter passagetest
Louise H. skriver: Tak. Ja det var af æggelederne har selv taget 5kg siden sidste graviditet. Men min gynækolog sagde at hun ofte ser at det hjælper efter passagetest
Okay, det giver egentlig også meget god mening. Hvordan udføres den?
Anonym skriver: Okay, det giver egentlig også meget god mening. Hvordan udføres den?
http://gyn-sonderborg.dk/wp-content/uploads/2013/05/HSU.pdf
Her kan du læse om det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128