Hvorfor skal det være så svært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. november 2014

Anonym trådstarter

Har prøvet i et år nu og intet er sket

har et barn allerede og han var nem at lave. Det skete i første forsøg. Men nu sker der bare ikke en skid

Hvor er det dog frustrerende og trist.

Hvorfor skal det dog være så svært 2. Gang?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Har prøvet i et år nu og intet er sket

har et barn allerede og han var nem at lave. Det skete i første forsøg. Men nu sker der bare ikke en skid

Hvor er det dog frustrerende og trist.

Hvorfor skal det dog være så svært 2. Gang?!

Sådan var det også her  men det lykkes til sidste 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Sådan var det også her  men det lykkes til sidste 

Ah det er da opløftende! Hvor længe gik der?

Man begynder bare st tænke at man sikkert aldrig kan blive gravid igen specielt når den første var så nem at lave. Men det var sikkert bare held!

Anmeld

14. november 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ah det er da opløftende! Hvor længe gik der?

Man begynder bare st tænke at man sikkert aldrig kan blive gravid igen specielt når den første var så nem at lave. Men det var sikkert bare held!

Næsten 1½  var tæt på at opgive, og det var faktisk en tur på hospitalet som gjorde vi opdagede det (ellers var der mindst gået en uge mere i uvidenhed) 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Næsten 1½  var tæt på at opgive, og det var faktisk en tur på hospitalet som gjorde vi opdagede det (ellers var der mindst gået en uge mere i uvidenhed) 

Ahh så må jeg ha toldmodighed. Det er bare svært når det virkelig bare er det man ønsker sig

Anmeld

14. november 2014

Louise H.

Vores første blev også lavet i 1 cyklus hvor vi kun havde sex 1 gang. Denne gang tog det os 19 mdr før jeg blev gravid med nr 2. Det skete efter jeg havde fået en passagetest med henblik på at starte i fertilitetsbehandling

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Louise H. skriver:

Vores første blev også lavet i 1 cyklus hvor vi kun havde sex 1 gang. Denne gang tog det os 19 mdr før jeg blev gravid med nr 2. Det skete efter jeg havde fået en passagetest med henblik på at starte i fertilitetsbehandling

Tillykke En passagetest af æggelederne eller? Jeg har også taget 10 kg på siden jeg blev gravid første gang og tænker da også på om det kan være de 10 kg der forhindre det i at ske.

for jeg har ægløsning i hvertfald. Og vi har sex mellem 1-4 gange lige der op til og ved ægløsningen.

Anmeld

14. november 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Tillykke En passagetest af æggelederne eller? Jeg har også taget 10 kg på siden jeg blev gravid første gang og tænker da også på om det kan være de 10 kg der forhindre det i at ske.

for jeg har ægløsning i hvertfald. Og vi har sex mellem 1-4 gange lige der op til og ved ægløsningen.

Tak. Ja det var af æggelederne har selv taget 5kg siden sidste graviditet. Men min gynækolog sagde at hun ofte ser at det hjælper efter passagetest

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Louise H. skriver:

Tak. Ja det var af æggelederne har selv taget 5kg siden sidste graviditet. Men min gynækolog sagde at hun ofte ser at det hjælper efter passagetest

Okay, det giver egentlig også meget god mening. Hvordan udføres den?

Anmeld

14. november 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Okay, det giver egentlig også meget god mening. Hvordan udføres den?

http://gyn-sonderborg.dk/wp-content/uploads/2013/05/HSU.pdf

Her kan du læse om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.