Copenhagen Fertility Center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2014

Holst85

hej... 

Jeg er ny herinde og er i behandling hos CFC og ville bare høre nogle dejlige positive historier fra jer der har været derinde.. Jeg trænger lige til noget positivt i min hverdag..

Det er anden gang vi prøver med ICSI, første gang nåede vi kun til at få taget 1 æg ud. Så nu i 2 cyklus er jeg blevet fordoblet i dosis af Gonal F og skal scannes igen på mandag for at se udviklingen.. 

Krydser alt hvad jeg har til at der er flere æg end sidst.. 

Mvh 

Homonella ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Hertz

Holst85 skriver:

hej... 

Jeg er ny herinde og er i behandling hos CFC og ville bare høre nogle dejlige positive historier fra jer der har været derinde.. Jeg trænger lige til noget positivt i min hverdag..

Det er anden gang vi prøver med ICSI, første gang nåede vi kun til at få taget 1 æg ud. Så nu i 2 cyklus er jeg blevet fordoblet i dosis af Gonal F og skal scannes igen på mandag for at se udviklingen.. 

Krydser alt hvad jeg har til at der er flere æg end sidst.. 

Mvh 

Homonella ��

Min datter blev lavet derinde. Vi havde prøvet et år uden held. Det var så kun inseminering men hun blev lavet i første forsøg. Ku virkelig godt li dem derinde, fik en rigtig god behandling. 

Anmeld

14. november 2014

Holst85

Hertz skriver:

Min datter blev lavet derinde. Vi havde prøvet et år uden held. Det var så kun inseminering men hun blev lavet i første forsøg. Ku virkelig godt li dem derinde, fik en rigtig god behandling. 

Det er jeg glad for at høre.. 

Jeg håber også at det sker i første forsøg når ægget er blevet sat op. 

Nu skal vi lige ha en masse æg og så få dem befrugtet, og derefter håbe på at det bliver sidenhen og bliver en dejlig julegave 

Anmeld

9. december 2014

nissen51@ofir.dk

Hvordan er det gået? Vi sku selv starte der i det nye år, så jeg søger også lidt info :-) 

Anmeld

9. december 2014

Holst85

De er bare så søde og føler mig meget tryg i deres hænder..

Anmeld

9. december 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vi gik der inde i næsten 2år uden held,og ærligt var vi ikke altid helt glad for deres måde,at se tingene på,og det hjælper så heller ikke,at det de sagde jeg fejlede,sådan set ikke er det jeg fejler,så jeg stadig næsten 2år senere,stadig har samme problem 

Anmeld

9. december 2014

Holst85

Mor_til_3_unger skriver:

Vi gik der inde i næsten 2år uden held,og ærligt var vi ikke altid helt glad for deres måde,at se tingene på,og det hjælper så heller ikke,at det de sagde jeg fejlede,sådan set ikke er det jeg fejler,så jeg stadig næsten 2år senere,stadig har samme problem 

Men du har 3 børn, hvordan har du fået dem?.

og øv at i har haft en dårlig oplevelse med dem der inde.. Også med Svend, synes han er mega god.. 

Anmeld

11. december 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Holst85 skriver:

Men du har 3 børn, hvordan har du fået dem?.

og øv at i har haft en dårlig oplevelse med dem der inde.. Også med Svend, synes han er mega god.. 

Alle er lavet naturligt.

Problemet opstod først efter nr. 2,som så gjord det tog næsten 2år at lave lillebror,og idag efter fødslen af ham,er problemet der stadig,som gør at det er så godt som umuligt for mig at blive gravid,og desværre ved vi stadig ikke hvorfor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.