Jubii, så kom lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2009

susan82

Ja,  så  kom lillebror til verden lørdag d. 22/8-09 kl 20,37.

Jeg sov ikke natten mellem fredag og lørdag, da jeg havde små veer og enhammerede smerte i min ene lyske. Op af lørdagen begyndte de små veer at bide lidt mere, men de kom ikke reglmæssige før ved 15 tiden. 

Skal lige ind, at vi skulle til min fars 50års fødselsdag kl 17, så det var lidt om det skulle aflyses eller ej. Har jo haft veer nogle gange hvor det er gået i ro igen. Men kl 16 ringede vi efter mine svigerforældre til at passe lærke, og vi ankom til FG kl 17,00.

Blev undersøgt og var kun 2 cm åben, men fin ken stue og et klyx (skulle føde i vand). Veerne gjorde bare mega ondt fra skulderne og ned til fødderne....kunne slet ikke slappe af melle veerne. Lå bare og ventede på at være 4 cm åben, og måtte komme i karret. kl 19,40 blev jeg undersøgt og nu skulle jeg i karret . Det var super godt!!!!! Nu gjorde veerne slet ikke så ondt, g jeg kunne slappe helt af. Kl 20.15 begynder jeg at få lidt presse trang, og Jm undersøger igen. Er nu 7 cm åben. Får et par veer mere hvor jeg har mega presssetrang får lov til at presse llidt med. kl 20,30 går  fostervandet, og så kommer der ellers bare presseveer! Efter 7 min er lillebror født med lidt panik til sidst.

Efter hans hovede var født, så fik jeg ikke flere veer, og da han havde siddet der i 1½min og begyndte at sparke inden i mig, så skulle han ud, og det skulle være nu!!! JM sagde jeg skulkle presse uden veer, og det kom der intet ud af. Hun fik efter noget pølen, fremprovokeret en ve, og han kom til verden 20.37. Skulle have klippet navlestrengen lidt hurtigt, da han ikke ville trække vejret, ´men så snart han landede på bordet så skreg han  

Det var en super fødsel, og kan kun anbefale at føde i vand!!!! Fik kun et sting, og det er vandets skyld.

Lillebror klar til at komme hjem

Her er han 1½ døgn gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Mira0911

Et rigtig stort tillykke med ham...

Anmeld

24. august 2009

mariamiss6

Tillykke med lillebror.... det er er vidst ikke længe han kan ligge i den lift hva'... hehe...

Anmeld

24. august 2009

NaFe

Stort stort tillykke med den lille nye mand.... Lyder da helt fantastisk med det vand, tror jeg også jeg vil prøve næste gang.....

Igen STORT TILLYKKE

Anmeld

24. august 2009

Barbamama

Ja KÆMPE tillykke
Dejligt at du nød at føde i vandet  Jeg har også kun hørt godt om det

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

TILLYKKE   med lillebror!!!

Jeg tror osse jeg vil føde i vand næste gang.... Det lyder jo bare fantastisk.

Anmeld

24. august 2009

Jules

Hvor er han da bare skøn Susan....!

Kæmpe stort tillykke med ham....

Håber jeg får lov til at se ham... Smiler

Anmeld

24. august 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Ja,  så  kom lillebror til verden lørdag d. 22/8-09 kl 20,37.

Jeg sov ikke natten mellem fredag og lørdag, da jeg havde små veer og enhammerede smerte i min ene lyske. Op af lørdagen begyndte de små veer at bide lidt mere, men de kom ikke reglmæssige før ved 15 tiden. 

Skal lige ind, at vi skulle til min fars 50års fødselsdag kl 17, så det var lidt om det skulle aflyses eller ej. Har jo haft veer nogle gange hvor det er gået i ro igen. Men kl 16 ringede vi efter mine svigerforældre til at passe lærke, og vi ankom til FG kl 17,00.

Blev undersøgt og var kun 2 cm åben, men fin ken stue og et klyx (skulle føde i vand). Veerne gjorde bare mega ondt fra skulderne og ned til fødderne....kunne slet ikke slappe af melle veerne. Lå bare og ventede på at være 4 cm åben, og måtte komme i karret. kl 19,40 blev jeg undersøgt og nu skulle jeg i karret . Det var super godt!!!!! Nu gjorde veerne slet ikke så ondt, g jeg kunne slappe helt af. Kl 20.15 begynder jeg at få lidt presse trang, og Jm undersøger igen. Er nu 7 cm åben. Får et par veer mere hvor jeg har mega presssetrang får lov til at presse llidt med. kl 20,30 går  fostervandet, og så kommer der ellers bare presseveer! Efter 7 min er lillebror født med lidt panik til sidst.

Efter hans hovede var født, så fik jeg ikke flere veer, og da han havde siddet der i 1½min og begyndte at sparke inden i mig, så skulle han ud, og det skulle være nu!!! JM sagde jeg skulkle presse uden veer, og det kom der intet ud af. Hun fik efter noget pølen, fremprovokeret en ve, og han kom til verden 20.37. Skulle have klippet navlestrengen lidt hurtigt, da han ikke ville trække vejret, ´men så snart han landede på bordet så skreg han  

Det var en super fødsel, og kan kun anbefale at føde i vand!!!! Fik kun et sting, og det er vandets skyld.

Lillebror klar til at komme hjem

Her er han 1½ døgn gammel

hvor er han bare SMUK

VI GLÆDER OS TIL AT KOMME UD NÅR MALUCCA BLIVER HELT RASK

Anmeld

24. august 2009

JustAnotherName

stort tillykke med ham 

Anmeld

6. september 2009

mama09

øhh lidt forsinket men tillykke mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.