Glad og nervøs- puha en uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. november 2014

Anonym trådstarter

Når tiden for en stund står stille og alt omkring en foregår i slowmotion så har man virkelig brug for at tage en DYB indånding og bare slå hovedet fra. 

Det er var hvad der skete for mig/os i tirsdags! 

Manden min har i et par uger spurgt om jeg ikke snart skulle teste da min mens var forsinket, men jeg har slået det hen; er bare lidt stresset det skal nok komme - men i mandags bankede han i bordet, nu kunne jeg godt se og få taget den test! Ok, så gør jeg det! 

Tirsdag tog jeg ud og købte 2 tests og fandme om den ikke var positiv - HOLY SHIT!!! Jeg er ledig (efter 2 barsler oven i hinanden) vi har lige købt hus, jobsøgning, 2 børn en på 2 1/2 og en 1 1/2 år - hvordan skal det her komme til at gå? 

Hvor langt er jeg? Havde noget der lignede mens men dog ikke alligevel sidste mensperiode men det slog jeg også hen med flyttestress og ja, spiller man i lotteriet vinder man (bruger kondom) hvad vil familie og venner sige? Hvordan med huset? Skal vi udvide eller bygge om? 

ALT hvad vi havde af babyting (barnevogn, tøj, legetøj osv.) er smidt på genbrug da vi jo ikke skulle have flere!

Kan jeg klare endnu en graviditet? Højt BMI, GBS sidste graviditet.

Hvad med familielivet bagefter og hvad med de 2 "store"? Hvad med vores ægteskab? Kan det klare endnu en familieforøgelse? 

Manden er heldigvis støttende og siger at det skal mok gå, vi skal nok klare endnu en guldklump.

skal til læge kl. 11.15 og have det bekræftet og snakke om evt. terminsscanning.

Pyha, det blev langt og rodet! Sorry, men tak fordi du læste med! Og kan nogen gennemskue hvem jeg er; tys tys 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.