skuffet over mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Ja så tog fanden ved mig!! Har testet, alt for tidligt. Vidste jo godt den ville være negativ! Er kun 3+1-2 stykker. Slår mig selv oven i hovedet. Har ingen symptomer, ikke engang dem jeg plejer at få hver cyklus efter ægløsning. Dumt dumt dumt. 

Er der andre der skal teste i næste uge som ikke har kunne holde nallerne for sig selv?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

drabo

Profilbillede for drabo

Ja, skal teste mandag - men sørme og jeg ikke har kunnet lave meget svage streger igår aftes og idag - så nu er det mare med ikke rende på toilettet hver anden time for lige at se om den stadig er der.

Men alligevel, så føler jeg at det for tidligt at glæde sig, det kan jo nemt ende som en bio endnu - men trøster mig med at så kan vi da komme så langt.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Ja, skal teste mandag - men sørme og jeg ikke har kunnet lave meget svage streger igår aftes og idag - så nu er det mare med ikke rende på toilettet hver anden time for lige at se om den stadig er der.

Men alligevel, så føler jeg at det for tidligt at glæde sig, det kan jo nemt ende som en bio endnu - men trøster mig med at så kan vi da komme så langt.

Min er total blank, ikke skyggen af en streg

Anmeld

13. november 2014

got2b

Jeg er dog gravid, men lige da lige sige jeg testede positiv dog efter tid, i uge 3+2 (:

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg er dog gravid, men lige da lige sige jeg testede positiv dog efter tid, i uge 3+2 (:

Tak fordi du træder i det  

Anmeld

13. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Tak fordi du træder i det  

Vil skam ik træde i det, blot fortælle man godt kan tese positiv. Min streg kom efter tid, så den skal jo faktisk hvis det er rigtigt tages som negativ. Prøv imorgen eller Søndag. Nogle " danner " ikke det stof man skal hurtigt, du måske en af dem.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Vil skam ik træde i det, blot fortælle man godt kan tese positiv. Min streg kom efter tid, så den skal jo faktisk hvis det er rigtigt tages som negativ. Prøv imorgen eller Søndag. Nogle " danner " ikke det stof man skal hurtigt, du måske en af dem.

Ja det ved jeg godt men jeg var bare ikke en af dem :/

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Så kom de ømme brystvorter. Så får jeg sikkert også snart mens  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.