Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. november 2014

Nadia&Daniel

Er 25+0 - og i dag har jeg konstant smerte i det nederst af maven (helt vejen hen). Det er der når jeg står, går og sidder. Er det noget jeg skal være obs på - eller skal jeg "bare" slappe mere af?? har et job, hvor jeg både går, står og sidder meget, så lige pt. går det ondt hele dagen på jobbet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Stjerneskud84

Nadia&Daniel skriver:

Er 25+0 - og i dag har jeg konstant smerte i det nederst af maven (helt vejen hen). Det er der når jeg står, går og sidder. Er det noget jeg skal være obs på - eller skal jeg "bare" slappe mere af?? har et job, hvor jeg både går, står og sidder meget, så lige pt. går det ondt hele dagen på jobbet 

Jeg ville nok lige kontakte læge eller jordemoderen... 

Anmeld

13. november 2014

Nadia&Daniel

Stjerneskud84 skriver:

Jeg ville nok lige kontakte læge eller jordemoderen... 

Ringer lige til lægen imorgen tidlig - synes virkelig det er hårdt, og så er 2½ mdr. bare længe får man går på barsel, når man er så påvirket af det 

Anmeld

13. november 2014

Stjerneskud84

Nadia&Daniel skriver:

Ringer lige til lægen imorgen tidlig - synes virkelig det er hårdt, og så er 2½ mdr. bare længe får man går på barsel, når man er så påvirket af det 

Godt du lige ringer til lægen imorgen... 

Anmeld

13. november 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Du så nu også lidt sammenbidt ud i går da jeg susede forbi 

Ville helt klart også tage en snak med lægen for det lyder ikke normalt

Anmeld

13. november 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

Du så nu også lidt sammenbidt ud i går da jeg susede forbi 

Ville helt klart også tage en snak med lægen for det lyder ikke normalt

Var virkelig også ramt  men andre sygemeldinger gjorde at jeg måtte bide det i mig (måtte flere gange ud på toilettet og lige bide tårene i mig) 

Anmeld

13. november 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Var virkelig også ramt  men andre sygemeldinger gjorde at jeg måtte bide det i mig (måtte flere gange ud på toilettet og lige bide tårene i mig) 

Øv for pokker, men husk nu at passe på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.