sygemeldt i uge 8?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2014

Anonym trådstarter

Fuck, altså.

Jeg sidder som socialrådgiver i en familieafdeling de sidste 14 dage har jeg været nødsaget til at afbryde 4 børnesamtaler, 7 forældresamtaler plus ➕ div. Møder grundet opkast og ekstrem kvalme.

Jeg har kun 25 min på vejen i bil, men er om morgen mod til at holde ind på en rasteplads og sove 10 min, jeg er så træt kl 10 at jeg kunne stå op og sove, også kaster jeg op konstant 

Jeg kan slet ikke fungere jeg skal til læge imorgen.

Skal jeg "forvente" en sygemelding?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Stjerneskud84

Fuck, altså.

Jeg sidder som socialrådgiver i en familieafdeling de sidste 14 dage har jeg været nødsaget til at afbryde 4 børnesamtaler, 7 forældresamtaler plus ➕ div. Møder grundet opkast og ekstrem kvalme.

Jeg har kun 25 min på vejen i bil, men er om morgen mod til at holde ind på en rasteplads og sove 10 min, jeg er så træt kl 10 at jeg kunne stå op og sove, også kaster jeg op konstant 

Ved ikke om du skal forvente en sygemelding... 

Du kunne evt få akupunktur imod det.

seaband som købes på apoteket.. 

Det er lige hvad jeg har af råd, hvis dette ikke bliver bedre med disse ting, så er sygemelding bedste... 

Det er kun dig som kan mærke hvad der er bedst... 

Anmeld

13. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Trætheden kan du ikke få en sygemelding for.. Det er bare en af de almindelige gener i graviditeten

men du kan f.eks få akupunktur og zoneterapi mod kvalme. Er den helt gal kan du blive medicinsk behandlet.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Trods tre børn har jeg aldrig haft det så skidt

kaster op konstant og har det generelt bare helt af helvedes til

Anmeld

13. november 2014

Nystart

Jeg startede med at få recept medicin for netop det samme... så en sygmelding i en uge... 

Da det ikke blev bedre, og der kom andre ting til er jeg nu fuldtidssygmeldt....

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg startede med at få recept medicin for netop det samme... så en sygmelding i en uge... 

Da det ikke blev bedre, og der kom andre ting til er jeg nu fuldtidssygmeldt....

var du sygemeldt mens du startede medicin op?

jeg overlever aldrig hvis jeg skal møde mandag morgen og stadig ha det sådan, har taget fri i morgen   

Anmeld

13. november 2014

Linkae

Zofran tbl 4 mg x 2 er min redning så jeg bare er lidt værd... Trods det har jeg lige nu frem til mandag en fuld sygemelding og ellers er jeg deltids... 

Akupunktur på den lokale svanger ambulatorium kan også anbefaledes din læge må henvise dig videre.

Anmeld

13. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

var du sygemeldt mens du startede medicin op?

jeg overlever aldrig hvis jeg skal møde mandag morgen og stadig ha det sådan, har taget fri i morgen   

Jeg blev sygemeldt mens jeg startede op på det...

Har været syg fra dag ét, og selv medicinen kunne ikke afhjælpe mig.... Og var total sengeliggende...

skynd dig at ring til lægen imorgen så du kan starte op på medicin og det forhåbentlig er bedre mandag....

For det er virkelig ulideligt som du har det

Anmeld

13. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Fuck, altså.

Mine gode veninde lider ligesom dig meget af kvalme og opkast. Hun har lige fået akupunktur for det af et par gange, og nu er hun næsten fra fra kvalme og opkast. Det er normalt at have det sådan de første 3-4 måneder af graviditeten, og specielt trætheden er slem for de fleste. 

Sygemelding er måske for meget i uge 8, men fortsætter det og hjælper intet, så ville jeg tage en snak med lægen om en evt. deltids sygemelding. 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg blev sygemeldt mens jeg startede op på det...

Har været syg fra dag ét, og selv medicinen kunne ikke afhjælpe mig.... Og var total sengeliggende...

skynd dig at ring til lægen imorgen så du kan starte op på medicin og det forhåbentlig er bedre mandag....

For det er virkelig ulideligt som du har det

jeg skal til læge i morgen til middag, så håber at finde ud af noget der

phu, syntes godt nok det er en voldsom omgang denne her gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.