F hvor irriterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. november 2014

natashalarsen

Har astmastik bronkitis og er 15+0 2 gangs .

Hvergang jeg hoster tisser jeg i mine bukser, eller kaster op!

Kan slet ikke få styr på min evige hoste i flere timer! og lægen kan ikke se på mig idag, så ingen astma spray til mig.. hvad fanden gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

anonym10101

natashalarsen skriver:

Kan slet ikke få styr på min evige hoste i flere timer! og lægen kan ikke se på mig idag, så ingen astma spray til mig.. hvad fanden gør jeg?

Ej, for filan hvor dumt.

Jeg havde nok taget et bind på og så smurte halsen med noget lækkert som tidsfordriv til der var tid.

Anmeld

13. november 2014

Lisette W

natashalarsen skriver:

Øv hvor irriterende! Din læge burde da kunne hjælpe dig med det samme når du er gravid. Jeg har også astma, men heldigvis ingen bronkitis endnu i år. Jeg har fået af vide at graviditet kan gøre astmaen være, så den skal observeres nøje af lægen eller sygehuset når man er gravid. Bliver du nødt til at behandles med binyrebak skal der holdes øje med barnet, da det kan hæmme barnets vækst. 

Når jeg har hoste perioderne, plejer jeg at kan snyde mig til hoste pauser med halls. Der skal hele tiden være en i munden, og den næste skal ind, inden den første forsvinder helt.  

Anmeld

13. november 2014

natashalarsen

Lisette W skriver:

Øv hvor irriterende! Din læge burde da kunne hjælpe dig med det samme når du er gravid. Jeg har også astma, men heldigvis ingen bronkitis endnu i år. Jeg har fået af vide at graviditet kan gøre astmaen være, så den skal observeres nøje af lægen eller sygehuset når man er gravid. Bliver du nødt til at behandles med binyrebak skal der holdes øje med barnet, da det kan hæmme barnets vækst. 

Når jeg har hoste perioderne, plejer jeg at kan snyde mig til hoste pauser med halls. Der skal hele tiden være en i munden, og den næste skal ind, inden den første forsvinder helt.  

Ja synes ikke det er iorden, for hoster jo i et væk Og ret klamt at tisse alle sine bukser igennem -

Mit astma anfald er udløst ved en dum virus i mine lunger

hosten er så tør som et stykke tørret halm -.-..

Jamen har godt hørt det der med medicin mod astma og graviditet skal holdes øje med-

Må hellere købe halls!

Anmeld

13. november 2014

Lisette W

natashalarsen skriver:

Ja synes ikke det er iorden, for hoster jo i et væk Og ret klamt at tisse alle sine bukser igennem -

Mit astma anfald er udløst ved en dum virus i mine lunger

hosten er så tør som et stykke tørret halm -.-..

Jamen har godt hørt det der med medicin mod astma og graviditet skal holdes øje med-

Må hellere købe halls!

Nå du får fat i din læge må du også heller bede om influenza vaccinen hvis ikke du har fået den. Måske kan det skåne dig lidt, så du ikke skal fange den ene virus efter den anden som vi astmatiker nogle gange har tildens til

Anmeld

13. november 2014

natashalarsen

Lisette W skriver:

Nå du får fat i din læge må du også heller bede om influenza vaccinen hvis ikke du har fået den. Måske kan det skåne dig lidt, så du ikke skal fange den ene virus efter den anden som vi astmatiker nogle gange har tildens til

Må man få den vaccine når man er gravid?

Ja for suger alle sygedomme til mig som en svamp

Anmeld

13. november 2014

Lisette W

natashalarsen skriver:

Ja det anbefales at gravide får den, og det er gratis

Anmeld

13. november 2014

Wik

Åh the story of my life- Føler med dig. Det er så træls, håber sprayen virker.

Anmeld

13. november 2014

natashalarsen

Lisette W skriver:

Ja det anbefales at gravide får den, og det er gratis

må da hellere lige få sådan

Anmeld

13. november 2014

Wik

natashalarsen skriver:

De anbefaler influenca vaccine for gravide i 2. og 3. trimester. har ikke selv tage imod den, men du er ikke så langt henne som mig, så måske er det en god ide, du er gravid i alle de vilde influenza måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.