Bør jm kontaktes.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har gennem de sidste 14 dage haft en del plukveer og en tyngende fornemmelse...

Var til jm i fredags og hun kunne mærke baby ligge med hoved ned af og at den lå langt nede så jeg skulle ringe vis det blev meget værre.

siden har jeg dagligt plukveer og tyngende fornemmelse,nogle af mine plukveer gør en smule ondt når jeg går og de kommer næsten hver gang jeg rejser mig op.

For lidt siden da jeg så var på wc var den en klump (beklager detaljerne) som mindede om en snotklat 

er kun 28+2 så tænker om jeg skal ringe til min jm imorgen.?

hun har kun telefon til 30 minutter hver fredag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Sara-t

Jeg ville ringe. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Måske kan det berolige lidt at snakke med en JM. 

Anmeld

13. november 2014

Panther

Profilbillede for Panther

Normalt synes jeg, 1.gangsgravide kunne gøre dem selv en tjeneste og så koldt vand i blodet, men hvis dine plukker gør ondt, og slimproppen er gået (det er sandsynligvis "snotklatten", du beskriver) så tror jeg, jeg ville ringe til Jordmoder eller fødegangen!

Anmeld

13. november 2014

Panther

Normalt synes jeg, 1.gangsgravide kunne gøre dem selv en tjeneste og så koldt vand i blodet, men hvis dine plukveer gør ondt, og slimproppen er gået (det er sandsynligvis "snotklatten", du beskriver) så tror jeg, jeg ville ringe til Jordmoder eller fødegangen i dag.

Anmeld

13. november 2014

Panther

Normalt synes jeg, 1.gangsgravide kunne gøre dem selv en tjeneste og så koldt vand i blodet, men hvis dine plukveer gør ondt, og slimproppen er gået (det er sandsynligvis "snotklatten", du beskriver) så tror jeg, jeg ville ringe til Jordmoder eller fødegangen i dag.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Normalt synes jeg, 1.gangsgravide kunne gøre dem selv en tjeneste og så koldt vand i blodet, men hvis dine plukker gør ondt, og slimproppen er gået (det er sandsynligvis "snotklatten", du beskriver) så tror jeg, jeg ville ringe til Jordmoder eller fødegangen!

Det er ikke min første men tredje graviditet og er derfor jeg undre mig for har ikke haft plukveer eller tyngende fornemmelser de andre gange.

eller har jo haft plukveer men ikke nogle der føltes som disse og de andre har ikke ligge så lavt på dette tidspunkt.

har også bækkenløsning som jeg har været sygemeldt med de sidste 8 uger 

Anmeld

13. november 2014

Panther

Anonym skriver:

Det er ikke min første men tredje graviditet og er derfor jeg undre mig for har ikke haft plukveer eller tyngende fornemmelser de andre gange.

eller har jo haft plukveer men ikke nogle der føltes som disse og de andre har ikke ligge så lavt på dette tidspunkt.

har også bækkenløsning som jeg har været sygemeldt med de sidste 8 uger 

For det første: undskyld 3 gange svar - internetforbindelsen røg.. :-)

Ok, gik ud fra, du var 1.gangs, fordi du skrev snotklatten - har du ikke oplevet at slimproppen gik de andre gange?

men jeg står ved, at jeg synes, du skal ringe.

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

For det første: undskyld 3 gange svar - internetforbindelsen røg.. :-)

Ok, gik ud fra, du var 1.gangs, fordi du skrev snotklatten - har du ikke oplevet at slimproppen gik de andre gange?

men jeg står ved, at jeg synes, du skal ringe.

Det er helt iorden 

første gang gik slimproppen sammen ned vandet og anden gang gik den da jeg var på wc så der så jeg den ikke 

mere derfor jeg er blevet itvivl og jeg evt skulle ringe til min jm imorgen. 

Anmeld

13. november 2014

Panther

Anonym skriver:

Det er helt iorden 

første gang gik slimproppen sammen ned vandet og anden gang gik den da jeg var på wc så der så jeg den ikke 

mere derfor jeg er blevet itvivl og jeg evt skulle ringe til min jm imorgen. 

Altså jeg synes faktisk, du skal ringe til fødegangen i dag.. Slimproppen kan godt gå for derefter at dannes igen, og behøver ikke at være et kritisk tegn, men kombineret med smertefulde plukveer og tyngende fornemmelse, så ville jeg ringe. Og da du er 3.gangs kan det også risikere at gå lidt hurtigere, hvis der nu er sat noget i gang i kroppen på dig.

hvis du ikke vil ringe til fødegangen i dag, synes jeg bestemt, du skal ringe til egen jordemoder i morgen :-)

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Altså jeg synes faktisk, du skal ringe til fødegangen i dag.. Slimproppen kan godt gå for derefter at dannes igen, og behøver ikke at være et kritisk tegn, men kombineret med smertefulde plukveer og tyngende fornemmelse, så ville jeg ringe. Og da du er 3.gangs kan det også risikere at gå lidt hurtigere, hvis der nu er sat noget i gang i kroppen på dig.

hvis du ikke vil ringe til fødegangen i dag, synes jeg bestemt, du skal ringe til egen jordemoder i morgen :-)

Tak for svaret 

tror jeg venter til imorgen og vid det bliver værre eller oftere i løbet af aftenen ringer jeg til Fg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.