Plukveer uge 20??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2014

Hertz

Jeg har nu de sidste par uger haft rigtig mange plukveer og de gør en smule ondt troede så at det var pga blærebetændelse men fik svar fra urinprøven i dag og der er ikk noget. Er 19+5 så synes det er en smule tidligt. Så bliver lidt bekymret har fået en tid hos lægen senere i dag. Er der andre der har haft samme problem så tidligt. Det er min anden graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Mor til guldklumpen

Jeg havde selv samme problem, allerede fra uge 17 af. Min læge sygemeldte mig så i fire uger hvor jeg bare skulle ligge derhjemme. De må helst ikke gøre ondt nemlig, og være alt for regelmæssige. så synes det er en god ide du tager til lægen med det 

Anmeld

13. november 2014

got2b

Jeg er præcis så langt som du er, og har os haft en masse plukkveer og de gjorde bare ondt, min læge undersøgte mig før blærebetændelse og kønssygdom, der var bare ingenting. Os kom jeg igen to uger efter, og så mærkede ham på min mave, stadig ingenting. Måske har nogle det bare sådan.

Anmeld

13. november 2014

Hertz

Venter en lille dreng til feb skriver:

Jeg havde selv samme problem, allerede fra uge 17 af. Min læge sygemeldte mig så i fire uger hvor jeg bare skulle ligge derhjemme. De må helst ikke gøre ondt nemlig, og være alt for regelmæssige. så synes det er en god ide du tager til lægen med det 

Kan heller ikk huske at jeg havde det så tidligt med min datter, og i nat vågnede jeg 8 gange pga plukveer og føler at jeg skal tisse hver gang så var faktisk lidt overrasket over at urinprøven var negativ.

Anmeld

13. november 2014

Hertz

got2b skriver:

Jeg er præcis så langt som du er, og har os haft en masse plukkveer og de gjorde bare ondt, min læge undersøgte mig før blærebetændelse og kønssygdom, der var bare ingenting. Os kom jeg igen to uger efter, og så mærkede ham på min mave, stadig ingenting. Måske har nogle det bare sådan.

Håber sq der er en forklaring på det ellers bliver det en lang graviditet.

Anmeld

13. november 2014

Nadia&Daniel

Hertz skriver:

Jeg har nu de sidste par uger haft rigtig mange plukveer og de gør en smule ondt troede så at det var pga blærebetændelse men fik svar fra urinprøven i dag og der er ikk noget. Er 19+5 så synes det er en smule tidligt. Så bliver lidt bekymret har fået en tid hos lægen senere i dag. Er der andre der har haft samme problem så tidligt. Det er min anden graviditet.

Har det på præcis samme måde - er selv 25+0 i dag  

Anmeld

13. november 2014

got2b

Hertz skriver:

Håber sq der er en forklaring på det ellers bliver det en lang graviditet.

Ja, det vil da klart være det bedste. Men forvent det ik.

Anmeld

13. november 2014

Masig

Sådan havde jeg det også første gang.  Denne gang har jeg også rigtig mange plukveer men de gør ikke nær så ondt som sidst, de strammer bare rigtig meget.

Der er jo også forskel på hvad man opfatter som ondt 

Anmeld

13. november 2014

Hertz

Fik af vide af lægen at jeg skulle slappe af og forholde mig i ro og så synes han at jeg skulle nævne det i morgen når jeg skal til MD scanning. Han lyttede til baby og den har det fint og kan jo også selv mærke den hver dag. Og så håbede han at det aftog lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.