Hvordan sagde i det til familien ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
6 svar
5 synes godt om
13. november 2014

Hjulben

Jeg er idag 6+0 og skal til lægen når om 2 uger.. min kæreste og jeg vil gerne fortælle nyheden på en sjov og anderledes måde, ville høre Hvordan i gjorde det eller om i har nogen gode idéer ? �� ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Sajida2006

tillykke med graviditeten... jeg er ikke en sjov opfinder af den slags hehe... jeg havde i al hemmelighed købt en test og da jeg tog den så kaldte jeg på min svigerinde fordi den stadig var meget svag, og allerede da jeg kaldte på hende udbrød hun : er du gravid!!! haha og så kom svigermor også rendende  så ingen overraskelser her ud over selve testen som kom bag på mig hehe... så ringede jeg bare til mine forældre og sagde det... det var ikke så interessant men hyggeligt var det da 

Anmeld

13. november 2014

LeneKE

Hjulben skriver:

Jeg er idag 6+0 og skal til lægen når om 2 uger.. min kæreste og jeg vil gerne fortælle nyheden på en sjov og anderledes måde, ville høre Hvordan i gjorde det eller om i har nogen gode idéer ? �� ��

Vi pakkede en lille body ind og gav den til mine forældre - det var SÅ sjovt at se dem i hovederne, der gik lige et par sekunder før ti øren faldt 

Anmeld

13. november 2014

A.n.onym.

Vi havde klippet en masse billeder ud fra babyværelser, med møbler osv. Og spurgte min far, om han kunne hjælpe med at sætte vores "kontor" i stand og sagde at vi havde fundet en masse ispiration og viste ham collagen, som lå foldet sammen på bordet. Min far begyndte at grine fjollet og min mor måtte lige ud og tørre øjnene ;-)

Anmeld

13. november 2014

Hjulben

Sajida2006 skriver:

tillykke med graviditeten... jeg er ikke en sjov opfinder af den slags hehe... jeg havde i al hemmelighed købt en test og da jeg tog den så kaldte jeg på min svigerinde fordi den stadig var meget svag, og allerede da jeg kaldte på hende udbrød hun : er du gravid!!! haha og så kom svigermor også rendende  så ingen overraskelser her ud over selve testen som kom bag på mig hehe... så ringede jeg bare til mine forældre og sagde det... det var ikke så interessant men hyggeligt var det da 

Det er også en hyggelig måde, når intet er planlagt ��

Anmeld

13. november 2014

Hjulben

MommyK skriver:

Vi havde klippet en masse billeder ud fra babyværelser, med møbler osv. Og spurgte min far, om han kunne hjælpe med at sætte vores "kontor" i stand og sagde at vi havde fundet en masse ispiration og viste ham collagen, som lå foldet sammen på bordet. Min far begyndte at grine fjollet og min mor måtte lige ud og tørre øjnene ;-)

Ej hvor hyggeligt ��

Anmeld

13. november 2014

lillespir26

Hjulben skriver:

Vi havde købt 2 colaer med hjem til svigermor i med mor og en med far og sat dem sammen da kæresten så spurgte om du havde læst hvad der står sagde de far og mor hvor kæresten siger eller farmor hvor til sviger siger ja det bliver jeg jo til dit/ jeres barn en gang hvor til kæresten sagde ja det er det nok ikke længe til og tog scannings billede frem hvor 10 øren faldt og svigerinderne begyndte at trille tåre og svigermor efterfulgte ligeså lidt efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.