Sker altid for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. november 2014

Anonym trådstarter

Venter mit 3. barn - og nu til mit "det sker altid for mig"-problem:

Hver gang jeg er gravid og ikke har det super - er 27+4 i dag - SÅ BLIVER EN ANDEN AF MINE KOLLEGAER SYGEMELDT PÅ UBESTEMT TID (hun er ikke syg - men derimod hendes mand)

Ja, det slåer ikke fejl - er sket ved mine to piger og endnu en gang sket "for mig"igen.

Lige nu holder jeg tårerne tilbage, for orker ikke at melde mig syg imorgen, men mit bækken er helt galt - og manden "holder" mig hjemme. 

Havde bare lige behov for at få det ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

L-Mortil3

Altså bare fordi en anden melder sig syg, skal du dæleme ikke have dårlig samvittighed over at melde dig selv syg, der er jo en grund til du ikke fysisk kan komme. Når det er sagt ved jeg 100% hvor du kommer fra! De fleste af os har en enormt stor loyalitets sans over for vores job specielt hvis vi arbejder med mennesker, vi kravler nærmest på job selvom vi er møg syge, fordi vi ved kollegaerne ellers skal løbe dobbelt så stærkt eller bruge unødig tid på at ringe ind... Men tænk på dig selv, ingen kommer og takker dig bagefter for at have slidt dig op 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Altså bare fordi en anden melder sig syg, skal du dæleme ikke have dårlig samvittighed over at melde dig selv syg, der er jo en grund til du ikke fysisk kan komme. Når det er sagt ved jeg 100% hvor du kommer fra! De fleste af os har en enormt stor loyalitets sans over for vores job specielt hvis vi arbejder med mennesker, vi kravler nærmest på job selvom vi er møg syge, fordi vi ved kollegaerne ellers skal løbe dobbelt så stærkt eller bruge unødig tid på at ringe ind... Men tænk på dig selv, ingen kommer og takker dig bagefter for at have slidt dig op 

1000 tak for dit indlæg - især det sidste med: "Men tænk på dig selv, ingen kommer og takker dig bagefter for at have slidt dig op"Det "ramte" mig for som manden sagde igår: 7-9-13 - men tænkt hvis du slider dig så meget, at der sker noget værre med dig, eller vores baby - tænkt hvis vi skal gå rundt med dårlig samvittighed over at vi/jeg skulle have sagt fra uden at have gjort det"

Har nu meldt mig syg i dag - hun vil dog gerne have jeg kommer senere, hvis jeg får sovet lidt, men det siger hun altid (har sagt jeg skriver en update senere til hende, da jeg skal arbejde 9-19 fredag, 10-17 lørdag og 10-17 søndag, så hun vil gerne have mig hurtigt på job igen)

Anmeld

13. november 2014

L-Mortil3

Det var helt bestemt så lidt!!! Du skal kunne arbejde længe endnu, og vigtigst af sæt være en aktiv, glad og rask mor for dit barn, så pas godt på dig selv ! Og god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.