Bestillingskager til fødselsdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Jeg mangler en til, at lave en kaaaage til min søns 1 års fødselsdag????
Der findes rigtige mange af jer der er skide gode til det og hvorfor så ikke tjene penge på det???

Skriv til mig privat hvis det er - jeg bor i Kbh

Hey du kunne jo tage med til kagekursus, så kunne du jo selv lære det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

StineL

Min søsters venindes lillesøster er konditor, og der bestiller vi altid kager fra. Vi har bl.a. lige bestilt til Alexanders barnedåb her den 3. oktober. De er rigtig lækre, og der er en super service. Hun  leverer også gerne kagen hjem til dig.

www.kiraskoolkager.dk

Stine

Anmeld

19. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Jeg ville da gerne hvis det var.... men så sej er jeg altså heller ikke, at jeg vil reklamere med det ligefrem.... jeg har slet ikke styr på indholdet til de kager.... jeg har kun øvet mig på pynten og smørcremen...

Ejh hvor er du fantastisk !! 1000 tak for tilbuddet!!! Jeg er lige ved, at forhandle mig frem til noget kageværk med en konditor her over nettet - men det er slet ikke sikkert det´blir til noget...  For hun har givet udtryk for, at hun har rigeligt i oktober. Men jeg vender tilbage til dig indenfor en uge ... Og det er 2 kager a 12 pers a stk...  Men jeg vender som sagt tilbage når jeg er helt sikker og ved mere. Og ingen 1000 tak!! Sååååh sødt af dig

Anmeld

19. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Hey du kunne jo tage med til kagekursus, så kunne du jo selv lære det

Tro mig jeg har tænkt det samme meeeene  jeg har bar slet ikke tid til det, desværre

Anmeld

19. september 2009

qp

StineL skriver:

Min søsters venindes lillesøster er konditor, og der bestiller vi altid kager fra. Vi har bl.a. lige bestilt til Alexanders barnedåb her den 3. oktober. De er rigtig lækre, og der er en super service. Hun  leverer også gerne kagen hjem til dig.

www.kiraskoolkager.dk

Stine

Tak for det - det er godt nok fine kager din søster laver meeeen der mangler jo bare lidt prisliste .... hehe

Anmeld

20. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Ejh hvor er du fantastisk !! 1000 tak for tilbuddet!!! Jeg er lige ved, at forhandle mig frem til noget kageværk med en konditor her over nettet - men det er slet ikke sikkert det´blir til noget...  For hun har givet udtryk for, at hun har rigeligt i oktober. Men jeg vender tilbage til dig indenfor en uge ... Og det er 2 kager a 12 pers a stk...  Men jeg vender som sagt tilbage når jeg er helt sikker og ved mere. Og ingen 1000 tak!! Sååååh sødt af dig

Det er i orden.... Men jeg vil gerne have du selv vælger indholdet, og så tror jeg kagen bliver bedst hvis jeg laver en flad figur, som Hello Kitty kagen jeg lavede tidligere på måneden. For jeg tror ikke at jeg kan lave 3D figurer.

Men altså jeg har jo ikke engang noget pastafarve, og jeg har slet ikke mulighed for at lægge ud for tingene....

jeg bor i øvrigt ved frederikssund, så kagerne skal jo fragtes et stykke når først der er færdige, for du bor i KBH ikke?

anyways, du må lige sende en PB hvis det er.

Anmeld

20. september 2009

StineL

qp skriver:

Tak for det - det er godt nok fine kager din søster laver meeeen der mangler jo bare lidt prisliste .... hehe

Hun tager mellem 25 og 30 kr. pr. person, alt afhængig af hvor meget pynt, der skal på kagen. Jeg mener ikke, at hun tager noget for at bringe kagen ud.
Vi har bestilt denne bare i mærkblå til Alexanders barnedåb (og min 30 års fødselsdag), og den skal hun have 30 kr. for pr. person. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.