39+4 og hovedet står ikke fast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2014

nanz2309

ja har været ved sidste jd besøg idag og får afvide at han stadig ikke sidder fast med hovedet endnu.. 3 dage for terminen.. er så KLAR til og få det bette mand ud nu  

og plus det havde jeg forhøjet blodtryk og + protein.. så en tur til lægen imorgen og få det hele tjekket igen.. håber ikke der er noget :/ 

men ville hører om andre har oplevet at de ikke sidder fast når i har været så langt henne og om i selv gik igang og hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Stjerneskud84

Har hørt før at nogle først sætter sig fast lige op til fødslen går i gang..

Anmeld

12. november 2014

Eliza

Min søn stod heller ikke fast. Jeg var til sidste jm besøg 40+2. 

Fordi han ik stod fast, gad hun ik undersøge om jeg sku ha åbnet mig 

jeg fik de sidste uger og frem til jeg fødte, afvide at hvis vandet gik, sku jeg ligge mig ned og ringe til fg li meget hvor jeg befandt mig 

han er født 40+6 heeeelt uden igangsættelse eller nowt 

det var barn nr 2 forresten

Anmeld

12. november 2014

nanz2309

Eliza skriver:

Min søn stod heller ikke fast. Jeg var til sidste jm besøg 40+2. 

Fordi han ik stod fast, gad hun ik undersøge om jeg sku ha åbnet mig 

jeg fik de sidste uger og frem til jeg fødte, afvide at hvis vandet gik, sku jeg ligge mig ned og ringe til fg li meget hvor jeg befandt mig 

han er født 40+6 heeeelt uden igangsættelse eller nowt 

det var barn nr 2 forresten

det har jeg også læst lidt om at man skal ligge sig ned pga nalvestregen..  

men det var skønt og hører det er også min nr 2 og den først blev født 40+6 men han stod fast har indtil videre fået en dato hvor jeg skal ringe hvis ikke jeg selv går igang men det mente jd at jeg gjorde

Anmeld

12. november 2014

IT-nørd

Det er godt nok 15 år siden, men min søn stod heller ikke fast i uge 39+0 og jeg fik besked om at lægge mig ned hvis vandet gik. 

Vandet gik i en kæmpe skylle 39+1 og jeg blev hentet af Falck. Fødsel var lang fordi der ikke var nok fremgang, men jeg fødte da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.