Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har været ved Jordemoder og urinstixen slog ud på glukose. Jeg skal alligevel til Glukosebelastning på fredag så må jeg se hvad den siger. Er der andre der har prøvet det samme og kommet med det resultat ikke at have sukkersyge??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Har været ved Jordemoder og urinstixen slog ud på glukose. Jeg skal alligevel til Glukosebelastning på fredag så må jeg se hvad den siger. Er der andre der har prøvet det samme og kommet med det resultat ikke at have sukkersyge??
Hej. Ja jeg har prøvet det samme og havde ikke sukkersyge. Der behøver ikke være noget galt. Krydser fingre for dig.
Mette25 skriver: Hej. Ja jeg har prøvet det samme og havde ikke sukkersyge. Der behøver ikke være noget galt. Krydser fingre for dig.
Ok. Håber på et godt resultat på fredag!
Ikke mig selv. Men i min gamle termins gruppe var der flere der prøvede det
det er vist helt normalt.
Snevejr84 skriver: Ikke mig selv. Men i min gamle termins gruppe var der flere der prøvede det det er vist helt normalt.
Ok. Så er der stadig håb for mig! Ved du hvad grunden var til at De slog ud i glukose på stixen??
jeg har også fået lave en i denne her graviditet uden der var noget.. og i min første graviditet fik jeg den end da lavet 2 gange uden der var noget..
håber du får et godt resultat
nanz2309 skriver: jeg har også fået lave en i denne her graviditet uden der var noget.. og i min første graviditet fik jeg den end da lavet 2 gange uden der var noget.. håber du får et godt resultat
Ok. Tak for det
Så har jeg været afsted til glukose beslastning og det gik fint. BS på 7,9. Så hvorfor jeg havde glukose i min urin sidst ved jeg ikke....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128