Fuldstændig rundtosset!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
4 synes godt om
12. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er fuldstændig rundtosset!!��

Min kæreste og jeg fandt ud af jeg var gravid for ca 3 uger siden og fordi jeg er i lære og økonomien ikke er voldsomt god, valgte vi en abort! 

Jeg har så fået brev i går fra sygehuset hvor jeg skal til undersøgelse, jeg er selvfølgelig lidt nervøs omkring det der skal ske, og vil lige sikre mig min kæreste har taget fri fra arbejde så han kan tage med og være støttende. 

Men... Så siger han til mig, det bliver ikke nødvendigt, han syntes vi skal aflyse. Jeg kigger underligt på ham og han spørg om jeg ikke kan ligge to og to sammen. Jeg bliver jo voldsomt glad for lysten til at få nr 2 er der (det er min kærestes første, jeg har en datter på snart 5)

men hvad nu - jeg har tusind spørgsmål i hovedet. Hvad siger min chef, min familie, min datter. 

Jeg er i dag 8+2 og vildt glad, bare bange for alles reaktioner - HVORFOR? 

Tak for en rigtig god side, med mange gode debatter.

jeg er anonym fordi jeg ikke har fortalt min familie/venner om min graviditet endnu!

☺️☺️☺️

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Jeg er fuldstændig rundtosset!!��

Min kæreste og jeg fandt ud af jeg var gravid for ca 3 uger siden og fordi jeg er i lære og økonomien ikke er voldsomt god, valgte vi en abort! 

Jeg har så fået brev i går fra sygehuset hvor jeg skal til undersøgelse, jeg er selvfølgelig lidt nervøs omkring det der skal ske, og vil lige sikre mig min kæreste har taget fri fra arbejde så han kan tage med og være støttende. 

Men... Så siger han til mig, det bliver ikke nødvendigt, han syntes vi skal aflyse. Jeg kigger underligt på ham og han spørg om jeg ikke kan ligge to og to sammen. Jeg bliver jo voldsomt glad for lysten til at få nr 2 er der (det er min kærestes første, jeg har en datter på snart 5)

men hvad nu - jeg har tusind spørgsmål i hovedet. Hvad siger min chef, min familie, min datter. 

Jeg er i dag 8+2 og vildt glad, bare bange for alles reaktioner - HVORFOR? 

Tak for en rigtig god side, med mange gode debatter.

jeg er anonym fordi jeg ikke har fortalt min familie/venner om min graviditet endnu!

☺️☺️☺️

For det første vil jer gerne sige tillykke og give dig en .

Hvis i har snakket om det og er enige, som det lyder, så synes jeg bare du skal fortælle det til din chef / familie når du er klar. Du kan jo sagtens komme på barsel selvom du er i lære. 

Jeg valgte for 2 år siden at få en abort fordi jeg var under uddannelse. Jeg har ikke gjort andet end at fortryde lige siden. Jeg har snakket med min kæreste om det og vi valgte at starte projekt baby da jeg var færdig for 1½ år siden. Sagen er så den, at jeg endnu ikke er blevet gravid. Jeg går hver dag at fortryder at jeg fik den abort. 

Jeg synes i skal være sikre på jeres valg, for en abort er ikke altid den bedste udvej. Hvis jeg var dig havde jeg regnet på økonomien og se om jeg kunne få den til at gå op. 

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

For det første vil jer gerne sige tillykke og give dig en .

Hvis i har snakket om det og er enige, som det lyder, så synes jeg bare du skal fortælle det til din chef / familie når du er klar. Du kan jo sagtens komme på barsel selvom du er i lære. 

Jeg valgte for 2 år siden at få en abort fordi jeg var under uddannelse. Jeg har ikke gjort andet end at fortryde lige siden. Jeg har snakket med min kæreste om det og vi valgte at starte projekt baby da jeg var færdig for 1½ år siden. Sagen er så den, at jeg endnu ikke er blevet gravid. Jeg går hver dag at fortryder at jeg fik den abort. 

Jeg synes i skal være sikre på jeres valg, for en abort er ikke altid den bedste udvej. Hvis jeg var dig havde jeg regnet på økonomien og se om jeg kunne få den til at gå op. 

Tusind tak. ��

vi er begge meget glade, men det er slet ikk lige gået rigtigt op for mig! 

Kan man godt være bekendt at tage til den undersøgelse på sygehuset selvom man har fortrudt abort! Jeg er jo nysgerrig omkring hvor langt jeg præcis er henne og om der er en eller to? Eller vil det være at spilde lærernes tid? 

Jeg er håber virkelig dig og din kæreste bliver gravide snart, og i får en god oplevelse omkring det. 

Anmeld

12. november 2014

Sajida2006

who cares hvad andre folk siger tænker og mener 

folk skal stoppe med at være så fordømmende, jeg synes på ingen måde du skal få foretaget den abort hvis i begge ønsker det her barn. og det økonomiske skal du ikke bekymre dig om, det hele skal nok falde på plads... el findes der genbrugen, hvis ikke du har ting fra din tidligere graviditet... håber i træffer det valg der er bedst og mest rigtig for JER og ikke lader andre folk have indflydelse på jeres beslutning.... hvis du gør det kan du aldrig få den baby igen jo  

Anmeld

12. november 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Tusind tak. ��

vi er begge meget glade, men det er slet ikk lige gået rigtigt op for mig! 

Kan man godt være bekendt at tage til den undersøgelse på sygehuset selvom man har fortrudt abort! Jeg er jo nysgerrig omkring hvor langt jeg præcis er henne og om der er en eller to? Eller vil det være at spilde lærernes tid? 

Jeg er håber virkelig dig og din kæreste bliver gravide snart, og i får en god oplevelse omkring det. 

Ja det håber jeg også. 

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til sygehuset og fortælle at i har ombestemt jer. Da jeg fik aborten spurgte de nemlig om jeg var sikker på at det skulle være sådan. Jeg ved ikke om de siger du bare kan komme derop alligevel, eller om de giver dig en ny tid. 

Men det kunne da være dejlg for dig, hvis du kunne komme derop og få bekræftet at du er gravid. 

Ja jeg håber at teste positivt den 5. December   Da jeg har en lang cyklus, følte ventetiden bare endnu længere og det er meget svære at ramme ægløgning

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Ja det håber jeg også. 

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til sygehuset og fortælle at i har ombestemt jer. Da jeg fik aborten spurgte de nemlig om jeg var sikker på at det skulle være sådan. Jeg ved ikke om de siger du bare kan komme derop alligevel, eller om de giver dig en ny tid. 

Men det kunne da være dejlg for dig, hvis du kunne komme derop og få bekræftet at du er gravid. 

Ja jeg håber at teste positivt den 5. December   Da jeg har en lang cyklus, følte ventetiden bare endnu længere og det er meget svære at ramme ægløgning

Det plejer bestemt heller ikk påvirke mig hvad andre tænker, men i den her situation bliver jeg nervøs nok mest omkring min arbejdsgiver - men beslutningen er taget vi beholder bebse �� jeg ringede for lidt siden til min kæreste og spurgte om han stadig mente det samme som igår og han sagde JA SGU! �� 

ja jeg ringer til sygehuset, det er nok bedst håber de vil se mig alligevel. 

Og jeg krydser alt hvad jeg har til i får en tidlig julegave 

��

Anmeld

12. november 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Det plejer bestemt heller ikk påvirke mig hvad andre tænker, men i den her situation bliver jeg nervøs nok mest omkring min arbejdsgiver - men beslutningen er taget vi beholder bebse �� jeg ringede for lidt siden til min kæreste og spurgte om han stadig mente det samme som igår og han sagde JA SGU! �� 

ja jeg ringer til sygehuset, det er nok bedst håber de vil se mig alligevel. 

Og jeg krydser alt hvad jeg har til i får en tidlig julegave 

��

Det håber jeg også. Vi har planlagt at give familierne/pårørende en ramme hvor der står et digt med at de skal være fx mormor & morfar, det kunne være så perfekt timing, hvis vi altså kan finde ud af at ramme ægløsning denne her gang

Men ihvert fald stort tillykke, og held og lykke med den lille spire  Det er da en fantastisk ting for jer 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Det var faktisk ikk god ide, jeg overvejer lidt, hvis jeg altså kan være heldig at få et scannings billede i morgen til terminsscanning så vil jeg pakke det ind og skrive til mormor fra ? Og så se reaktionen juleaften (hvis jeg kan vente så længe og maven ikk begynder at sladre! ☺️

Anmeld

13. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Det var faktisk ikk god ide, jeg overvejer lidt, hvis jeg altså kan være heldig at få et scannings billede i morgen til terminsscanning så vil jeg pakke det ind og skrive til mormor fra ? Og så se reaktionen juleaften (hvis jeg kan vente så længe og maven ikk begynder at sladre! ☺️

Hvis du ikke vil have en abort alligevel, så skal du aflyse tiden.

alt andet er spild af tid og ressourcer.

så må du betale for en privat scanning og få billeder den vej. 

Når man skal til den undersøgelse inden man får tiden til aborten, så ser man ikke med på skærmen og man får slet ikke et billede. De bliver lagt i din journal.

Anmeld

13. november 2014

Wik

Tillykke til jer, og fedt at din kæreste er parat og klar.

Du skal nok finde ud af det hele, det løser sig selv i de mest tossede situationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.