Sos-fadder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
4 svar
5 synes godt om
12. november 2014

MorDk

Jeg har meldt mig som SOS-fadder og jeg glæder mig til at modtage velkomstpakken. 215kr./mdr. Det vil jeg godt give. Jeg elsker følelsen af at kunne gøre en forskel. Støtter du SOS-børnebyerne? Er du fadder? Eller hvad støtter du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ville gerne, men pengene er desværre slet ikke til det 

Anmeld

12. november 2014

MorDk

Problembarnet skriver:

Ville gerne, men pengene er desværre slet ikke til det 

Nej og selvfølgelig skal man tænke på sig selv og sin familie allerførst og bidrage hvis man har et overskud. Og jeg tænker jeg bruger tit 200 kr på "pladder" som dimser, kaffe, slik m.m Tænkte det var bedre at hjælpe et lille forældreløst barn. 

Anmeld

12. november 2014

aarhusmor

Jeg er planfadder for 210 kr. om måneden og får så billeder og breve fra en lille pige på 4 år.
Jeg har været det tidligere for en asisk pige, denne gang en afrikansk pige.

Jeg vil rigtigt gerne hjælpe - men ville ønske man kunne vælge beløbet selv og hjælpe med bestemte ting. Men hun får en uddannelse

Anmeld

12. november 2014

Trekløver(:

MorDk skriver:

Jeg har meldt mig som SOS-fadder og jeg glæder mig til at modtage velkomstpakken. 215kr./mdr. Det vil jeg godt give. Jeg elsker følelsen af at kunne gøre en forskel. Støtter du SOS-børnebyerne? Er du fadder? Eller hvad støtter du?

Mine forældre har et SOS fadder barn. De har billeder af ham og får af og til et brev med Info om deres fadder barn, hvordan det går osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.