hvornår sagde du det til familien/venner gravidtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2014

Anonym trådstarter

hvor langt var du/i henne i gravidteten, før du sagde det til familie og venner??-

jeg/vi drømmer om at få et barn, og vi prøver og prøver, krydser finger for der er stik inden året er omme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Familie - samme dag som testen viste positiv.

arbejde - 5dage efter positiv test (har et job hvor der skal tages hensyn fra dag 1)

tætte veninder - 7-8uger henne

yderligere familie og bekendte (Facebook) - efter nf

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Familie - samme dag som testen viste positiv.

arbejde - 5dage efter positiv test (har et job hvor der skal tages hensyn fra dag 1)

tætte veninder - 7-8uger henne

yderligere familie og bekendte (Facebook) - efter nf

oki, hvornår er fn skanning er?? -

Anmeld

12. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

oki, hvornår er fn skanning er?? -

Imellem 12. Og 14. Uge  

Anmeld

12. november 2014

MHB

Her fortalte vi vores forældre, søskende, kommende oldeforældre og tætte venner efter nf (som jeg mener var 11+6 i vores tilfælde).

Andre fortalte vi det til når vi så dem i løbet af graviditeten (dog også først efter nf)!

Facebook bekendte fik besked da han var født  

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

det er delte mininger om det, hvis det stod til at jeg blev gravid inden jul/året er omme som jeg virkelig krydser finger for, ville det være en perfekt aften af sige det den 24, det der med når man har testet positiv, skal nok testes 2 gange eller sådan noget, tænker jeg lidt inden det kommer frem...

Anmeld

12. november 2014

Nystart

Min søster og datter fik det afvide da min bp steg...

Resten måtte egentlig selv finde ud af det, da interessen sidst jeg var gravid var lig med nul...

Så folk har fået svar hvis de har spurgt ellers ikke

Anmeld

12. november 2014

Emilie91

Første gang sagde vi det til mine forældre, min mands forældre og alle vores 5 søskende plus deres vedhæng allerede i uge 4 ... Så det var mange som vidste det.. Vi valgte at sige det tidligt så min bror og svigerinde kunne vænne sig til tanken (de har prøvet i lang tid at blive gravid, og vores var en upsi - så det var lidt svært) 

Men den her gang ventede vi til uge 10. da vi alle sammen var i new york. Men hvis det stod til mig havde jeg sagt det før  Jeg er så dårlig til at holde på sådan noget.. 

Resten fik det afvide over fb efter NF scanningen  

Anmeld

13. november 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

det er delte mininger om det, hvis det stod til at jeg blev gravid inden jul/året er omme som jeg virkelig krydser finger for, ville det være en perfekt aften af sige det den 24, det der med når man har testet positiv, skal nok testes 2 gange eller sådan noget, tænker jeg lidt inden det kommer frem...

Også min tanke, håber på at blive gravid i denne måneden så man kan sige den juleaften til forældre

Anmeld

13. november 2014

Sajida2006

den tætte familie og de tætte veninder fik det self afvide ret hurtigt... men har stadig ik fortalt det til hele omverdenen.... der er mange der stadig ik ved noget og jeg render heller ikke rundt og fortæller jeg er gravid... hvis folk spørger så svarer jeg self ærligt men ellers er det ikke noget jeg render rundt og snakker om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.