"Hård" mave - ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
5 synes godt om
12. november 2014

Nadia&Daniel

Oplever ofte at min mave bliver helt hård - og så har jeg smerter (nogle gange mindre smerter - men det kan mærkes, og andre gange meget smerte) Hvad er det?? oplevede det ikke med vores første (grunden til at jeg spørger, er fordi det er meget her på det sidste jeg har oplevet det - er 24+6 i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Stjerneskud84

Jeg tænker plukkeveer...? 

Anmeld

12. november 2014

Julemusen

Lyder som plukveer. Men de må ikke gøre ondt så tidligt i graviditeten, højest være ubehageligt. Jeg ville få tjekket urin for kan være blærebetændelse der forårsager plukveer med smerter så tidligt. Havde det selv i uge 17. Fik penicillin og det stoppede med at gøre ondt men havde,stadigvæk en smule plukveer.

Anmeld

12. november 2014

Nadia&Daniel

Kitty-Katten skriver:

Lyder som plukveer. Men de må ikke gøre ondt så tidligt i graviditeten, højest være ubehageligt. Jeg ville få tjekket urin for kan være blærebetændelse der forårsager plukveer med smerter så tidligt. Havde det selv i uge 17. Fik penicillin og det stoppede med at gøre ondt men havde,stadigvæk en smule plukveer.

Tænkte nemlig også plukveer (har haft en del ondt i dag - hvor jeg er meget mærket af det forneden) Var afsted ved lægen i mandags, der var intet i mit urin 

Anmeld

12. november 2014

NoahEmil

Nadia&Daniel skriver:

Tænkte nemlig også plukveer (har haft en del ondt i dag - hvor jeg er meget mærket af det forneden) Var afsted ved lægen i mandags, der var intet i mit urin 

Jeg har haft/har det på samme måde og har haft det siden uge 25. Fik at vide det var meget normalt når det ikke var første barn og hvis smerterne og hårdheden forsvandt når jeg lagde mig og slappede af var det ok, hvis ikke skulle jeg kontakte dem.

Anmeld

13. november 2014

Nadia&Daniel

NoahEmil skriver:

Jeg har haft/har det på samme måde og har haft det siden uge 25. Fik at vide det var meget normalt når det ikke var første barn og hvis smerterne og hårdheden forsvandt når jeg lagde mig og slappede af var det ok, hvis ikke skulle jeg kontakte dem.

Det hjælper nemlig - lige det der med at lige slappe af på sofaen eller i sengen  Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.