Gravid for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. november 2014

Damm-Jensen

Hejsa ☺

er nu 4+3 og har dælme smerter i underlivet. Det føles som menstruationssmerter der trækker ud i lysken. Har andre oplevet det?

Samtidig er jeg ramt af kvalme og opkast. Har i dag fået akupunktur (nada) og skal have en behandling igen i morgen. Derudover spiser jeg mandler og kiks og drikker mælk for at holde det ud. Har i andre forslag?

På forhånd tak for jeres tid og svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Smerterne er ligamentsmerter. Det skyldes at det hele allerede nu begynder at blive blødere og give sig

kvalme - ingen gode råd. Jeg synes jeg prøvede alt, men uden held. Du kan håbe på at det aftager igen 

by the way, stort tillykke !!  

Anmeld

11. november 2014

tarkoflen

Stort tillykke

jeg havde også mange smerter ala menssmerter og dem er der desværre ikke meget at gøre ved

de dage kvalmen var for slem, hjalp det at spise lidt sodavandsis og nogle gange kunne seaband hjælpe lidt, men ellers spiste jeg hvad jeg måtte have lyst til, da det til tider var ret begrænset. Håber snart det bliver bedre for dig.

Anmeld

12. november 2014

Damm-Jensen

Mor11 skriver:

Smerterne er ligamentsmerter. Det skyldes at det hele allerede nu begynder at blive blødere og give sig

kvalme - ingen gode råd. Jeg synes jeg prøvede alt, men uden held. Du kan håbe på at det aftager igen 

by the way, stort tillykke !!  

Dvs der er ikk noget at bekymre sig om mht smerterne?

Håber meget at kvalmen aftager. Alt andet ville være uretfærdigt 

og tusind tak  går en spændende tid i møde og ser frem til en scanning den 2.december 

Anmeld

12. november 2014

Damm-Jensen

tarkoflen skriver:

Stort tillykke

jeg havde også mange smerter ala menssmerter og dem er der desværre ikke meget at gøre ved

de dage kvalmen var for slem, hjalp det at spise lidt sodavandsis og nogle gange kunne seaband hjælpe lidt, men ellers spiste jeg hvad jeg måtte have lyst til, da det til tider var ret begrænset. Håber snart det bliver bedre for dig.

Først - Tusind tak 

Seabands? Er det de der armbånd mod transportsyge?

Smerterne kan jeg holde ud, men kvalmen er squ strid. Og skal kaste op hvis jeg spiser for meget og hvis jeg vender mig for hurtig i sengen om natten. Sover pt til middag pga trætheden, og der er kvalmen ikke et problem.

Anmeld

12. november 2014

TL89

Stort tillykke  

Da jeg havde kvalme hjalp det at drikke lidt cola  

Anmeld

12. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Damm-Jensen skriver:

Hejsa ☺

er nu 4+3 og har dælme smerter i underlivet. Det føles som menstruationssmerter der trækker ud i lysken. Har andre oplevet det?

Samtidig er jeg ramt af kvalme og opkast. Har i dag fået akupunktur (nada) og skal have en behandling igen i morgen. Derudover spiser jeg mandler og kiks og drikker mælk for at holde det ud. Har i andre forslag?

Da jeg var 4 uger havde jeg det værste smerter i mit liv, jeg lå bare i sengen, og græd om aftenen ringede jeg til vagtlægen, og hun sagde måske var jeg ved at abortere, og "jeg måtte bare bløde den ud" 

Faldt til sidste i søvn. Om morgene havde jeg som fisken, og jeg troede jeg havde aborteret. Fik en akut tid på en scanning privat. 

Baby havde det super!  Turns out jeg har bagud bøjet livmor, som gøre jeg får ligamentsmerter som bare gøre ondt. 

har ikke haft sådan nogen smerter siden. Er nu 9 uger  

Anmeld

12. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Damm-Jensen skriver:

Dvs der er ikk noget at bekymre sig om mht smerterne?

Håber meget at kvalmen aftager. Alt andet ville være uretfærdigt 

og tusind tak  går en spændende tid i møde og ser frem til en scanning den 2.december 

Nej absolut ikke noget at bekymre sig om mht smerterne du vil opleve de underligste smerter og fornemmelser igennem hele graviditeten, det er helt normalt  

Anmeld

12. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Min kvalme kommer kun når jeg glemmer og spise . Så bare husk og spis det kan hjælpe rigtig meget 

Anmeld

12. november 2014

Lisette W

Damm-Jensen skriver:

Hejsa ☺

Simarona hjalp på min kvalme. Jeg lærte den drink at kende da jeg besøgte min veninde i Gautemale i mit første trimester. 

Pres en frisk lime i et glas, hæld danskvand i og tilsæt lidt salt.

Det lyder ikke så lækkert men den virkede på mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.