1 dag over tid, negativ test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2014

Anonym trådstarter

Puha.. Vi har prøvet i næsten 2 år på at få en bette, har været i behandling i godt et år og nu står jeg her 1 dag over tid, med en negativ test, men ingen menstruation eller antegn dertil...
Har altid fået menstruation på præcis dag 14 efter æl siden jeg startede på hormoner og det var i morges.. 

Kan ikke lade være med at være spændt og håber inderligt at jeg lykkes med det her så jeg ikke skal igennem IUI.. 

Min krop har opført sig underligt her den sidste uges tid, og især en ting har sat sig på min net hinde og derfor vil jeg gerne lige høre jer andre om det er noget i har oplevet op til en graviditet? Det er lidt ulækkert så hvis i er sarte så stop nu !

Den sidste uges tid har jeg været en åben vandhane imellem benene nærmest døgnet rundt, og det er altså ikke fordi jeg har tisset i bukserne 

Det er simpelthen udflåd der er så tyndt at det føles som vand bortset fra det er hvidligt og sidder fast på fingeren når jeg har tjekket om det var blod eller hvad det var.. Det lugter ikke og der er ikke blod i.. Det kan ikke strækkes selvfølgelig i og med at jeg havde æl for 14 dage siden  

Har kigget rundt på nettet for svar men synes ikke jeg har fået noget jeg kunne bruge til noget desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Bak

Det kan jo godt være et tegn på graviditet, men intet er jo sikkert.  For dig og håber den er der!

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Det kan jo godt være et tegn på graviditet, men intet er jo sikkert.  For dig og håber den er der!

Årrh håber så inderligt 

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

Andre med erfaringer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.