lave film..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2009

starsofheaven

hej derude, nogle der kender en side eller program man kan downloade for at lave en lille kortfilm, altså med billeder med musik til.. ved i hvad jeg mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

hej derude, nogle der kender en side eller program man kan downloade for at lave en lille kortfilm, altså med billeder med musik til.. ved i hvad jeg mener?

Uh har jeg også tit tænkt på at ville gøre, men ved heller ikke hvordan og hvor ledes så lytter lige med

Anmeld

23. august 2009

qp

starsofheaven skriver:

Hvis du kører vista, ligger vidst et sådan et program i vista...

Anmeld

23. august 2009

starsofheaven

øhh.. nej har windows xp

Anmeld

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså, hvis det 'bare' er foto's med musik til, så kan powerpoint jo klare det Det har næsten alle, hvsi de har officepakken

Anmeld

23. august 2009

starsofheaven

Zafir skriver:

Altså, hvis det 'bare' er foto's med musik til, så kan powerpoint jo klare det Det har næsten alle, hvsi de har officepakken

hmm har lige prøvet med powerpoint og kan heller ik rigtig der.. m sætte mig lidt mere ind i det..

Anmeld

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
starsofheaven skriver:

hmm har lige prøvet med powerpoint og kan heller ik rigtig der.. m sætte mig lidt mere ind i det..

Altså det kan sagtens lade sig gøre. Så det er bare lige at dimse lidt med det i hverfald.

Ellers ved jeg at folk bruger flash eller pinicale (sikkert stavet forkert) studio...

Men de programmer koster vidst nok jo penge...

Anmeld

24. august 2009

JustAnotherName

Marcus' Mor skriver:

Hvis du kører vista, ligger vidst et sådan et program i vista...

Mener vi kører med vista herhjemme..... ved du hvad programmet hedder, eller hvor det ligger ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.