Hvor mange herinde er...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fået barn eller gravid som 35+ årig? Skriv meget gerne hvor lang tid det tog jer at blive gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

650 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2014

mortilfreja

Hvor mange herinde har fået barn da de var 35 + år? 

Og hvor mange på 35+ år er gravide nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var 34 år, da jeg fik den første og 35 år, da jeg fik nr. 2 (dog blev jeg 36 år 2 dage efter, at jeg havde født).

Jeg er nu 41 år og vi skal ikke have flere børn

Anmeld

11. november 2014

mortilfreja

MoarHvidovre skriver:

Jeg var 34 år, da jeg fik den første og 35 år, da jeg fik nr. 2 (dog blev jeg 36 år 2 dage efter, at jeg havde født).

Jeg er nu 41 år og vi skal ikke have flere børn

Mange tak for svar..

Jeg er bare ved at panikke.. Jeg bliver 36 lige om lidt og ønsker Vi os brændende et barn mere.. Ved jo at chancerne bliver mindre når man er over 35.. Jeg havde en MA i april da jeg var 11+4 og er stadig ik blevet gravid efter 

Anmeld

11. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mortilfreja skriver:

Mange tak for svar..

Jeg er bare ved at panikke.. Jeg bliver 36 lige om lidt og ønsker Vi os brændende et barn mere.. Ved jo at chancerne bliver mindre når man er over 35.. Jeg havde en MA i april da jeg var 11+4 og er stadig ik blevet gravid efter 

Det skal nok komme

Jeg kender flere som har fået nr. 2 efter de er blevet 35 år. Det er meget forskelligt, hvor længe der gik før de blev gravide.

Jeg har faktisk en kollega som er gravid med nr. 3 og hun er 48 år!

Anmeld

11. november 2014

Jeia

Fik nr 3 kort tid efter at jeg blev 35, blev gravid i første hug  Er nu 37 og gravid med nr. 4, som er en meget velkommen smutter 

Anmeld

11. november 2014

Bianka

Jeg blev 35 en lille måned efter jeg fødte mit første barn i 2012. Er gravid nu med termin i februar 2015 og blev gravid første gang vi havde sex uden beskyttelse. 

Anmeld

11. november 2014

mortilfreja

Det beroliger mig det i skriver.. Synes bare at ventetiden er så hård 

Anmeld

12. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

jeg havde en MA i juni 2011 2 dage før jeg fyldte 34, herefter tog det halvandet år, blev gravid som 35-årig og fødte som 36-årig. Vi var også igennem IUI i et år inden det lykkedes, dog er det et øko-barn vi har  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.