Date i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer

Er lige anonym, da det er lidt hemmeligt at jeg skal på date  

Men mit spørgsmål er: Hvor tager man lige hen og spiser i Odense? Det skal være hyggeligt og der skal være sådan så man kan sidde og tale sammen uden man føler at man sidde på skødet af dem, der sidder ved siden af  

Prisen er helt ligemeget, det skal bare være god mad og hyggelig atmosfære - vi skal ud at spise en hverdags aften  

Håber virkelig I kan hjælpe, for jeg er HELT blank 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Noahmor

krenkok er virkelig lækker mad og hyggelig atmosfære. 

Så er der Under Lindetræet, som er virkelig virkelig lækkert, men også lidt dyrt. 

Kommer jo også an på om det er om aftenen eller til frokost.

Rigtig god date. 

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

krenkok er virkelig lækker mad og hyggelig atmosfære. 

Så er der Under Lindetræet, som er virkelig virkelig lækkert, men også lidt dyrt. 

Kommer jo også an på om det er om aftenen eller til frokost.

Rigtig god date. 

Tusind tak for svar - det er om aftenen Hvilken en er så bedst?

Anmeld

11. november 2014

ErDetSnartNU

Min kæreste og jeg tager stort set altid på Da Isabella Der er pizza, pasta og steaks/mørbrad, og der er altid en god atmosfære derinde, synes vi. Specielt deres oksemørbrad er fantastisk - det er altid super godt stegt!

Anmeld

11. november 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Tusind tak for svar - det er om aftenen Hvilken en er så bedst?

Under lindetræet er suveræn. Var inde og få deres bøfmenu i fredags. Mums!

men I skal regne med at komme af med omkring 1800kr, hvis I også vil have noget vin

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Min kæreste og jeg tager stort set altid på Da Isabella Der er pizza, pasta og steaks/mørbrad, og der er altid en god atmosfære derinde, synes vi. Specielt deres oksemørbrad er fantastisk - det er altid super godt stegt!

Den har jeg faktisk også hørt meget godt om.. er der hyggeligt der?

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Under lindetræet er suveræn. Var inde og få deres bøfmenu i fredags. Mums!

men I skal regne med at komme af med omkring 1800kr, hvis I også vil have noget vin

Var lige inde og kigge på deres hjemmeside - det ser SUPER lækkert ud! Prisen er ligegyldigt, så jeg tror vi skal prøve at tage derhen

Anmeld

11. november 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Var lige inde og kigge på deres hjemmeside - det ser SUPER lækkert ud! Prisen er ligegyldigt, så jeg tror vi skal prøve at tage derhen

God tur. Er helt misundelig. 

Vil anbefale jer at tage vinmenu. De er supergode til at sætte vinen til maden

Anmeld

11. november 2014

Risse

Jeg kan kun anbefale restaurant Nordatlanten. Moderne men hyggeligt sted, hvor maden er fuldstændig fantastisk og servicen er virkelig god. Hver måned laver de et lille nyt menukort efter sæsonens råvarer og så kører de noget 'tilbud', hvor man vælger en snack, forret, hovedret, dessert og kaffe inklusiv et glas vin til hver ret for et virkelig fint beløb.

Det er sindssygt lækkert derinde, og kan kun anbefale andre at tage derind! Ville ønske jeg havde råd til at tage derind igen snart

http://restaurantnordatlanten.dk/mad-drikke/aftenmenu-november/

Anmeld

11. november 2014

JaneLyng88

Kan ikke anbefale Da Isabella - slet ikke til en date. Det er lidt for meget Jensens bøfhus-agtigt til min smag.

Til gengæld er jeg helt vild med Olivia i Vintapperstræde, som har en afslappet stemning og virkelig god mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.