Lungebetændelse og sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. november 2014

Lilott

Må de små sove udenfor med lungebetændelse?

Elias har fået lungebetændelse og har meget høj feber, men da jeg skal på sygehuset i morgen er jeg nødt til at tage ham med. Kan jeg lade ham sove i barnevognen og så gå på sygehuset, eller ville det være bedre bare at aflyse den tid jeg har? 

Han er halvandet og er lige startet på penicillin her til aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

EAF

Lilott skriver:

Må de små sove udenfor med lungebetændelse?

Elias har fået lungebetændelse og har meget høj feber, men da jeg skal på sygehuset i morgen er jeg nødt til at tage ham med. Kan jeg lade ham sove i barnevognen og så gå på sygehuset, eller ville det være bedre bare at aflyse den tid jeg har? 

Han er halvandet og er lige startet på penicillin her til aften.

Aflyse tiden. Høj feber og lungebetændelse så ville jeg ikke vige fra mit barns side. Skal ikke forståes dramatisk, men det ville jeg ikke. Heller ikke selvom han er på penicillin lige nu her. 

God bedring 

Anmeld

10. november 2014

Lilott

Natteravnen skriver:

Aflyse tiden. Høj feber og lungebetændelse så ville jeg ikke vige fra mit barns side. Skal ikke forståes dramatisk, men det ville jeg ikke. Heller ikke selvom han er på penicillin lige nu her. 

God bedring 

Så aflyser jeg tiden, jeg kan jo altid få en anden når han er rask igen.

Tak 

Anmeld

10. november 2014

Wik

Kold luft er ikke godt hvis man har lungebetændelse, men så koldt er det heldigvis ikke endnu. Min datter på 1,5 har selv lige haft det (stakkels små pus) hun havde ikke høj feber men lod hende sove ude, fordi det er det hun plejer og det giver en god søvn for hende. Hvis tiden er vigtig og han har det bedre ville jeg godt kunne gøre det, men ikke hvis han er meget sløj med høj feber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.