Clearblue digital test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2014

HVPigen

Clearblue  digital test dem som skriver hvor langt man er i sin graviditet 

virker de og kan man regne med dem? 

Sagen er den at jeg først testet positiv svagt i sidst uge efter 5 min 

Men denne uge tester jeg flot positiv efter 10 sek :-) 

Skulle have haft mens i den 18 oktober men har haft uregelmæssige mens så kan ikke regne med det 

er i kontakt med lægen , og blodprøver osv men det kunne være sjovt nok at prøve her hjemme

Da jeg ikke ved hvor langt henne jeg er ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

FogL

HVPigen skriver:

Skulle have haft mens i den 18 oktober men har haft uregelmæssige mens så kan ikke regne med det 

er i kontakt med lægen , og blodprøver osv men det kunne være sjovt nok at prøve her hjemme

I og med du vil være forholdsvist langt henne tror jeg du kan stole ret blindt på dem  
Ville i hvert fald tage en hvis jeg var dig . om ikke andet, så for at få ro på

Anmeld

11. november 2014

Stjerneskud84

HVPigen skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med den... 

Jeg testede med den da jeg ventede mit andet barn og den var jeg tryg ved... 

Anmeld

11. november 2014

Millz81

Jeg tog netop sådan en test, da jeg var 4+4 beregnet ud fra min sidste første mens dag og en cyklus på 28 dage - og den vidste 3+ hvilket ville sige at jeg ifølge den var 5+ - hvilket jeg har svært ved at tro, da mine cyklusser som regel er længere end de 28 dage...

Der sker selvfølgelig ingenting ved at tage den, men jeg tror nu alligevel at man skal tage beregningen med et gran salt. Man kan jo sagtens producere mere hcg tidligt i graviditeten end normalen...

Tilmed har jeg hørt, at der skulle være en video på Youtube som viser en kvinde, det tager testen en dag, hvor den viser 3+ og dagen efter 2-3...

Anmeld

11. november 2014

HVPigen

Millz81 skriver:

Jeg tog netop sådan en test, da jeg var 4+4 beregnet ud fra min sidste første mens dag og en cyklus på 28 dage - og den vidste 3+ hvilket ville sige at jeg ifølge den var 5+ - hvilket jeg har svært ved at tro, da mine cyklusser som regel er længere end de 28 dage...

Der sker selvfølgelig ingenting ved at tage den, men jeg tror nu alligevel at man skal tage beregningen med et gran salt. Man kan jo sagtens producere mere hcg tidligt i graviditeten end normalen...

Tilmed har jeg hørt, at der skulle være en video på Youtube som viser en kvinde, det tager testen en dag, hvor den viser 3+ og dagen efter 2-3...

Ja det er nemlig også det, syntes alligevel 125 kr er mange penge + porto hvis den viser sig og bare skrive 4+4 for så hjælper det mig jo ikke det store !  

- Mit hcg tal var nemlig meget lav i sidste uge og jeg testet svag positiv. 
men i denne uge kommer den inden for 10 sek, 

hvilket den ikke gjorde i sidste, så den skal nok fortælle om jeg er gravid. 

men tænker bare hvis jeg sidst havde min mens den 18 september.
og vi skriver den 11 november det er jo pænt længe siden. 

og testet først positiv d 3/11 meget svagt og bragende positiv igår den  10/11.  inden for nul tid 

Så tænker enden har jeg sprunget en cyklus over hvis dette kan lade sig gøre, ellers må jeg have haft en meget sent æggeløsning og blevet gravid på det æg, og den så har haft svært ved og sætte sig fast (har pco) 

Syntes også det er rigtig træls lægen er ret "ligeglad" med mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.