Anti-brokke indlæg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nu er man altid så hurtig til at skrive når man føler sig dårligt behandlet, så synes jeg lige vil skrive om en oplevelse vi havde i dag der var lige
modsat

Jeg var i tivoli i Aalborg i dag sammen med mine unger og min mor.
Marie og mig har lige prøvet en sjov karussel, og da vi er færdige løber hun ud til min mor for at fortælle hvor sjovt det var... med det resultat at hun falder og skraber begge sine knæ og får den største bule i panden jeg nogensinde har set 
Hun bliver selvfølgelig rigtig ked af det og græder. Hende der styrer karussellen kommer med førstehjælps-kasse, men Marie vil ikke have plaster på. Så ringer hun efter endnu en medarbejder der kommer med en kold klud til hendes pande. Hun bliver stående og sikrer sig at Marie er ok, og efter et stykke tid henter hun en slikkepind til hende og hendes lillebror.

Synes bare de var så søde derinde og gjorde så meget for at Marie skulle blive glad igen... så STOR ros til Karolinelund

Kom med jeres positive oplevelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

mariamiss6

Nårh det var da sødt af hende/dem....

Anmeld

23. august 2009

Bondepigen

Jeg var i 10. klasse på camping med et par veninder. Vi havde fået lidt at drikke. Og inden vi gik i seng skulle vi lige op på toilettet.

Dagen efter ved middagstid kan jeg ikke finde min pung, hvor alle mine penge er i (2500 kr), så jeg panikker jo lidt og roder alle mine ting igennem, men finder den ikke. Så begynder jeg at tænke tilbage, hvor jeg har haft den sidst, og kommer i tanke om toilettet. Fuck tænker jeg, og skynder mig derop. Regner selvfølgelig ikke med den er der, men jeg håbede jo. Pungen er der ikke, i stedet lå der en seddel om at den var indleveret til receptionen. Jeg skynder mig derned, og forventer overhovedet ikke, at pengene var deri.... men det var de, allesammen!!! Det synes jeg er flot!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.