får spat af min kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg står i den "lykkelige" situation at jeg er gravid med nr. 2.

Jeg er idag 10 +4 og jeg har siden uge 5 haft svær kvalme... døgnet rundt!!!! Siden uge 6 har jeg været sygemeldt fra arbejdet da jeg kaster op ved aktivitet ... 

Dette betyder at jeg ikke engang kan tage ud og handle uden at sidde i bilen og brække mig i en pose.

I lørdags brækkede jeg mig i et parkeringshus.. jeg lover jer at det larmer.... 

Jeg har fået væskedrop på sygehuset og fået akupunktur, seabands er afprøvet.. og nu har jeg så fået kvalmestillende ..... og de virker ikke  

Havde sådan håbet på de kunne hjælpe mig... men kvalmen og utilpasheden fortsætter ...

Jeg savner en hverdag.. jeg savner mit arbejde og savner at kunne lave noget med min søn.... og ikke bare være sengeliggende.

Ved ikke helt hvad jeg vil med tråden... måske bare ynke lidt... og måske et håb om nogle gode råd og trøstende ord....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

A1990

Jeg kan ikke rigtig sige så meget, da jeg ikke selv har prøvet at være gravid - vi kæmper for at blive det!

Men det lyder rigtig hårdt og vil gerne bare sende dig en krammer  håber snart det går over!

Anmeld

10. november 2014

Mette25

Hej. Jeg ved præcis hvordan du har det. Havde det på præcis samme måde. Jeg har kun 1 barn og er skræmt for at få en mere hvis graviditeten skal bestå af kvalme og opkast igen. Vil ikke skræmme dig men ved mig forsvandt det ikke og jeg tog ikke på i min graviditet. Prøvede alt men intet hjalp. Krydser fingre for dit snart forsvinder. Det er modbydeligt

Anmeld

10. november 2014

Linkae

Hvilket præperat får du imod kvalmen? 

Kender alt for godt til fænomenet og en tvillinge gravidtet gør det ikke lettere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.