Baby sparker, og far sover med hovedet på maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. november 2014

got2b

Ja, min kæreste sover, og der valgte han at hans hovedpude skulle være min mave, har jeg ikke noget problem med, men baby sparker på livet løs, kan det være fordi hans hoved er på maven og kan mærke det eller hvordan? Og er i uge 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

DortheL

got2b skriver:

Ja, min kæreste sover, og der valgte han at hans hovedpude skulle være min mave, har jeg ikke noget problem med, men baby sparker på livet løs, kan det være fordi hans hoved er på maven og kan mærke det eller hvordan? Og er i uge 19+3

Det tror jeg faktisk :-) Hvis han sover, lægger han vel lidt tungt på din mave. Det tror jeg faktisk baby reagerer på. Nyd det :-) 

Anmeld

10. november 2014

got2b

DortheL skriver:

Det tror jeg faktisk :-) Hvis han sover, lægger han vel lidt tungt på din mave. Det tror jeg faktisk baby reagerer på. Nyd det :-) 

Tænkte det samme, men så tænker jeg os, kan det evt skade barnet? (:

nyder det så meget.

Anmeld

10. november 2014

DortheL

got2b skriver:

Tænkte det samme, men så tænker jeg os, kan det evt skade barnet? (:

nyder det så meget.

Nej, det tror jeg ikke. Du er omkring halvvejs, ikke? Der har barnet jo stadig en del plads at svømme rundt i :-) 

Anmeld

10. november 2014

got2b

DortheL skriver:

Nej, det tror jeg ikke. Du er omkring halvvejs, ikke? Der har barnet jo stadig en del plads at svømme rundt i :-) 

Jo på Lørdag er jeg halvvejs (: det self rigtigt. 

Anmeld

10. november 2014

DortheL

got2b skriver:

Jo på Lørdag er jeg halvvejs (: det self rigtigt. 

Så tror jeg bare du skal nyde det, så længe han overhovedet kan bruge din mave som pude :-) 

Anmeld

10. november 2014

got2b

DortheL skriver:

Så tror jeg bare du skal nyde det, så længe han overhovedet kan bruge din mave som pude :-) 

Hihi ja, der går nok ik særlig længe (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.