At mærke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2014

DortheL

Jeg er nysgerrig- Jer der er flergangsgravide; hvornår mærkede I liv?
Ved min første graviditet mærkede jeg allerede liv, da jeg var 16+.

I dag har jeg mærket noget helt nederst i maven. En underlig følelse. Men det kan jo virkelig ikke være babyen, når jeg kun er 10+1?! 

Det føltes bare slet ikke som luft - som jeg ellers har haft meget af! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

migxher

Jeg tvivler, også selv om du er andengangs. Fosteret bevæger sig jo knap nok ved 10+

Anmeld

10. november 2014

Hertz

DortheL skriver:

I dag har jeg mærket noget helt nederst i maven. En underlig følelse. Men det kan jo virkelig ikke være babyen, når jeg kun er 10+1?! 

Jeg mærkede liv 9+3 her anden gang og har mærket det hver dag siden er nu 19+2. Nu føles det som spark, men de første uger føltes det som om den slog kolbøtter derinde, så tror du har ret i din fornemmelse fik afvise af Jordemoder at det må være fordi jeg er meget slank og at jeg har en god krops fornemmelse.

Anmeld

10. november 2014

M (:

DortheL skriver:

Jeg mærkede liv første gang 18+6. I denne graviditet venter jeg stadig.. Er 13+2. 

Anmeld

10. november 2014

DortheL

Hertz skriver:

Jeg mærkede liv 9+3 her anden gang og har mærket det hver dag siden er nu 19+2. Nu føles det som spark, men de første uger føltes det som om den slog kolbøtter derinde, så tror du har ret i din fornemmelse fik afvise af Jordemoder at det må være fordi jeg er meget slank og at jeg har en god krops fornemmelse.

Jeg ved virkelig ikke, om det er liv, jeg mærker. Men synes ikke det føles som luft i maven. Men synes det lyder meget tidligt, at kunne mærke liv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.