Mens smerter efter mens er slut? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2014

crish89

Hej allesammen. Håber i kan komme med lidt gode råd eller hjælpe lidt  

jeg har haft mens den 6/11, haft mens lignende smerter siden den 29/10. Jeg fik en lille blødning den 2/11 efter SEx den 1/11, men efterfølgende 3 dage med let pletblødning som var meget svag. Har stadig mens lignende smerter, stikken i underlivet og ømme brystvorter. 

Nogen der har nogen ide om hvorfor jeg har disse symptomer? Kan jeg være gravid. 

Håber i vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Rockertand

crish89 skriver:

Hej allesammen. Håber i kan komme med lidt gode råd eller hjælpe lidt  

jeg har haft mens den 6/11, haft mens lignende smerter siden den 29/10. Jeg fik en lille blødning den 2/11 efter SEx den 1/11, men efterfølgende 3 dage med let pletblødning som var meget svag. Har stadig mens lignende smerter, stikken i underlivet og ømme brystvorter. 

Nogen der har nogen ide om hvorfor jeg har disse symptomer? Kan jeg være gravid. 

Håber i vil hjælpe 

Test??

Anmeld

10. november 2014

crish89

Rockertand skriver:

Test??

Har ikke testet endnu, da jeg ikke ved om jeg skal regne fra den 6/10 hvor jeg havde mens eller om det var mens jeg havde den 2/11, men bare mindre blødning end jeg plejer, for så kan jeg jo først teste om et par uger.. 

Synes du jeg bare skal teste nu? 

Anmeld

10. november 2014

Rockertand

crish89 skriver:

Har ikke testet endnu, da jeg ikke ved om jeg skal regne fra den 6/10 hvor jeg havde mens eller om det var mens jeg havde den 2/11, men bare mindre blødning end jeg plejer, for så kan jeg jo først teste om et par uger.. 

Synes du jeg bare skal teste nu? 

Så har du jo lige svaret dig selv, for så er der 2 muligheder:

Enten er du gravid og kan teste positivt nu, eller også er du slet ikke gravid endnu.

Anmeld

10. november 2014

crish89

Rockertand skriver:

Så har du jo lige svaret dig selv, for så er der 2 muligheder:

Enten er du gravid og kan teste positivt nu, eller også er du slet ikke gravid endnu.

Jeps. Men spørgsmålet var mere om nogen havde prøvet at have mens smerter flere dage efter menstruation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.