December Test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2014

babyprojekt

MT86 skriver:

Tillykke en baby mere på test listen!!

Han blev self vildt glad. Havde lavet et gavekort til ham 

Men så ville han at jeg skulle tage en ny test og den var negativ. Her kl 02.19 skulle jeg bare tisse så tog en ny test og den er også negativ 

Nu jeg bange for jeg har bildt ham noget ind 

Og nu kan jeg ikke sove. Frygter de to vi skal tage sammen her kl 5 når han vågner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

Line S

babyprojekt skriver:

Han blev self vildt glad. Havde lavet et gavekort til ham 

Men så ville han at jeg skulle tage en ny test og den var negativ. Her kl 02.19 skulle jeg bare tisse så tog en ny test og den er også negativ 

Nu jeg bange for jeg har bildt ham noget ind 

Og nu kan jeg ikke sove. Frygter de to vi skal tage sammen her kl 5 når han vågner

Åh, pøj, pøj med det. God energi din vej.

Anmeld

4. december 2014

Line S

01.12.14 - mig&natashja POSITIV

01.12.14 – Miia90 3 iui forsøg

04.12.14 – Line S - menstruation den 3. dec.

05.12.14 - Babyprojekt cyklus Nr. 2

05.12.14 – Bas82 første cyklus 05.12.14 - Joymunkefter første IVF

05.12.14 - MT86- 2.cyklus - POSITIV

05.12.14 - vBirgitte 5. cyklus (en god julegave)

06.12.14 - MajaHedegaard

08.12.14 - Svane83 - 4. cyklus

08.12.14 - mortilfreja

10.12.14 - Holst85 2 cyklus 2 forsøg ICS

10.12.14 - Mami 5 cyklus efter et mistet barn

10.12.14 - L-mortil2 cyklus 1 efter bio november

13.12.14 - hmg86 cyklus nr 8 efter MA i april.. håber snart det bliver min tur.

16.12.14 - Julielind

17.12.14 Biniek - 17 cyklus

17.12.14 - smilet - håber sådan på et lille "julmirakkel" for så er jeg blevet gravid på min fødselsdag 

22.12.14 - KThomsen 2. Cyklus. Håber på et lille julemirakel til min dejlige kæreste og jeg

24.12.14 - fru. Lieberknecht 6 cyklus kunne blive et dejligt julemirakel

26.12.14 - NaMaHa 10 cyklus og første efter SA i november, håber den er der for så ville jeg være 3 måner henne når vi skal giftes og det ville være lidt fedt at kunne afsløre det for alle der

28.12.14 - Line S. 2. cyklus

31.12.14 - Mulle0802 - 10 cykluS

Anmeld

4. december 2014

babyprojekt

Line S skriver:

Åh, pøj, pøj med det. God energi din vej.

ej igen. Så er der billeder af dem fra i dag, i går og går aftes. Det første billede er fra i morges hvor den fra kl 2 ikke viste noget, men nu gør der. Kl 5.15 kom efter 3 min+ måske to min og den sidste efter 6-7 min. Min kæreste og jeg tvivler meget og han mener vi skal vente til på mandag. Men OMG der lang tid til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2014

Miia90

Min var negativ 

Anmeld

4. december 2014

babyprojekt

Miia90 skriver:

Min var negativ 

Øv Øv,  håber den er der næste gang 

Anmeld

4. december 2014

TrineMine86

babyprojekt skriver:

ej igen. Så er der billeder af dem fra i dag, i går og går aftes. Det første billede er fra i morges hvor den fra kl 2 ikke viste noget, men nu gør der. Kl 5.15 kom efter 3 min+ måske to min og den sidste efter 6-7 min. Min kæreste og jeg tvivler meget og han mener vi skal vente til på mandag. Men OMG der lang tid til 

Dine teste er meget mere tydlige end mine de første  Jeg havde også perioder på dagen hvor mine teste var meget svage, du er helt sikker gravid 

Anmeld

4. december 2014

babyprojekt

TrineMine86 skriver:

Dine teste er meget mere tydlige end mine de første  Jeg havde også perioder på dagen hvor mine teste var meget svage, du er helt sikker gravid 

Krydser så meget for at mens bliver væk i morgen.  Har helt ondt i underlivet af spænding og bekymringer og glæde  

Sorry alle sammen,  hvis der stave fejl.  Men er ikke så god til at læse og stave 

Anmeld

4. december 2014

MorTilDenDejligste

babyprojekt skriver:

det er faktisk kun den øverste jeg skal kigge meget konsenteret på for at se to streger ellers ser jeg nr.2 streg med det samme på de andre. du er da klart gravid 

Anmeld

4. december 2014

MT86

babyprojekt skriver:

Jeg kan altså se to streger!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.