Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stadig ikke fået min mens siden den 3 oktober
Hvis en graviditetstest er negativ, hvad pokker kan det så skyldes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har stadig ikke fået min mens siden den 3 oktober Hvis en graviditetstest er negativ, hvad pokker kan det så skyldes
Lang cyklus eller at en cyklus springer over.
Ikke usædvanlig.. Udebleven mens er desværre ikke altid lig med graviditet
Flødebollen skriver: Lang cyklus eller at en cyklus springer over. Ikke usædvanlig.. Udebleven mens er desværre ikke altid lig med graviditet
Ih svært at acceptere
Har aldrig oplever længere cyklus end sædvanligt, ej heller at den springer over
Ja som ovenstående lange cyklusser eller springe en mens over, det kan man sagtens selvom man "plejer" at have en normal cyklus på f.eks 28 dage
ønskemor skriver: Ja som ovenstående lange cyklusser eller springe en mens over, det kan man sagtens selvom man "plejer" at have en normal cyklus på f.eks 28 dage
Øv. Hehe. Hvor frustrerende
Anonym skriver: Øv. Hehe. Hvor frustrerende
Ja meget!
Min mens udblev os i 6 mdr . Lægen kunne ikke give nogen grund eller noget så måtte bare ventet på den kom igen
Louise-Nicki-buddi skriver: Min mens udblev os i 6 mdr . Lægen kunne ikke give nogen grund eller noget så måtte bare ventet på den kom igen
Øv!!
Dvs i den periode fik du vel heller ikke æl så?
Anonym skriver: Øv!! Dvs i den periode fik du vel heller ikke æl så?
Nej det tror jeg heller ikke . Går jeg ikke ud fra
og det er rigtig irreterne når man ikke ved hvad grunde er og hvor lang tid der går før den kommer igen
Men mens sprang over i september også fik jeg igen i oktober. Altså 1 måneds udebleven. Meget normalt, desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128