Gravid? Billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er testen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. november 2014

Anonym trådstarter

Hej piger!  Fødte for 7  uger siden, og har været så dum at ha ubeskyttet sex siden mandag sidste uge..  

Jeg blødte igår en anelse,  men siden er der intet kommet..  Troede faktisk at det var min første menstuation.. 

Tog en test idag trods det har meget tidlig.  Vil jo max være 3+0 - 3+2

stem piger.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piger!  Fødte for 7  uger siden, og har været så dum at ha ubeskyttet sex siden mandag sidste uge..  

Jeg blødte igår en anelse,  men siden er der intet kommet..  Troede faktisk at det var min første menstuation.. 

stem piger.. 

Jeg kan i hvert fald lige så tydeligt se en ekstra streg, så jeg har stemt positiv  

Anmeld

10. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

stem piger.. 

Må sige at jeg også godt kan se en streg ekstra og med farve i. 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Er begyndt at bløde yderligere.  Så tror næppe at der kommer en baby til sommer

Anmeld

10. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej

Jeg har også stemt positiv. Tænker dog, hvis den er positiv, så kan der jo også nå at ske en masse. Som du selv siger, så ville du kun være 3+0-3+2, hvilket vil sige, at ægget kun lige ville have sat sig fast. 

Kan se at du har skrevet at du bløder. Du bør dog stadig være OBS om du er blevet gravid. Nogle bløder jo selvom de er gravide. Ikke for at gøre dig usikker. Men blot min tanke. 

Jeg fødte selv i sommers, og vi havde desværre et par smuttere. Så jeg testede en gang hver 2-3 uge indtil jeg fik min mens. Der var heldigvis ikke noget. 

(Nej tak. Behøver ingen dunkeslag i hovedet. Hvis jeg var blevet gravid, så havde vi beholdt det - Uansvarligt ja, uønsket nej).

Anmeld

10. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

stem piger.. 

Negativ.

Jeg gætter på, at det enten er en skyggestreg eller rest-HCG fra din graviditet.

Anmeld

10. november 2014

Loa

Kan ikke se en streg, men er heller ikke helt sikker på vores stregen skal være på den test  

men hvis du ikke ønsker at være gravid, så husk beskyttelse, dit nuværende barn er kun 7 uger og kræver meget, lang tid endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.