Hjælp til hovedopgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
8 svar
2 synes godt om
9. november 2014

Trine89

Hej alle, 

Jeg skal til at skrive min afsluttende opgave på min uddannelse til markedsføringsøkonom. Men jeg kunne rigtig godt bruge jeres hjælp. 

Det vil nemlig betyde rigtig meget hvis I ville bruge et par minutter på at svare på dette spørgeskema
https://docs.google.com/forms/d/1JXQBrX9JxMQGXK1C1tOM0g6PxWt_a24mt87Gnxc6vjc/viewform?usp=send_form

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

mor88

Trine89 skriver:

Hej alle, 

Jeg skal til at skrive min afsluttende opgave på min uddannelse til markedsføringsøkonom. Men jeg kunne rigtig godt bruge jeres hjælp. 

Det vil nemlig betyde rigtig meget hvis I ville bruge et par minutter på at svare på dette spørgeskema
https://docs.google.com/forms/d/1JXQBrX9JxMQGXK1C1tOM0g6PxWt_a24mt87Gnxc6vjc/viewform?usp=send_form

Trine

Svaret

men man kan godt se, hvem du laver kendskabsanalysen for, selvom du ikke direkte skriver det

Derudover ville det være til at foretrække at der var færre "husstandsindkomstpuljer", samt at du skriver hvad det indeholder, så du ikke bliver nailed pga det til eksamen

held og lykke med opgaven

Anmeld

9. november 2014

Trine89

mor88 skriver:

Svaret

men man kan godt se, hvem du laver kendskabsanalysen for, selvom du ikke direkte skriver det

Derudover ville det være til at foretrække at der var færre "husstandsindkomstpuljer", samt at du skriver hvad det indeholder, så du ikke bliver nailed pga det til eksamen

Tak for dine svar. 
Det er også okey man kan gætte det som man kommer gennem skemaet. Men det to første spørgsmål skal man helst svare på uden af vide det på forhånd  

Og det med husstandsindkomsten er ikke noget som skal bruges til ret meget, det er blot en af dem som skal være med hvis du forstår.  
Men tak for dine indput

Anmeld

9. november 2014

Ka+Ma=Be

Under boligtype mangler svaret  "andel" som mulighed

Anmeld

9. november 2014

Trine89

Ka+Ma=Be skriver:

Under boligtype mangler svaret  "andel" som mulighed

Men når man har en andelsbolig er det jo som regel lejlighed eller et rækkehus af en art.

det er jo ikke om det er Eget, lejet eller andel jeg skal vide. 

Men tusind tak for dine svar. det er en stor hjælp. 

Anmeld

9. november 2014

EAF

mor88 skriver:

Svaret

Færre husstandsindkomster SAMT svarmulighed - ved ikke/vil ikke besvare. 

Anmeld

10. november 2014

Ka+Ma=Be

Trine89 skriver:

Men når man har en andelsbolig er det jo som regel lejlighed eller et rækkehus af en art.

det er jo ikke om det er Eget, lejet eller andel jeg skal vide. 

Men tusind tak for dine svar. det er en stor hjælp. 

Ok det ved man bare ikke, når man kan svare lejelejlighed - så skulle der måske bare have stået lejlighed.

Held og lykke med opgaven og eksamen

Anmeld

10. november 2014

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Ok det ved man bare ikke, når man kan svare lejelejlighed - så skulle der måske bare have stået lejlighed.

Held og lykke med opgaven og eksamen

Faktisk står der bare lejelighed, men stavefejlen gør det nok lidt uklart, hvad ts mener.. 

Anmeld

10. november 2014

Ka+Ma=Be

M (: skriver:

Faktisk står der bare lejelighed, men stavefejlen gør det nok lidt uklart, hvad ts mener.. 

Nå for den! Det så jeg ikke engang  

Så giver det bedre mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.