Erfaringer søges - ryg/bækkensmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

193 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2014

Anonym trådstarter

Hej... 

Jeg er desværre så uheldig at jeg er begyndt at få rigtig ondt i ryg og bækken... Både når jeg går/står/sidder og hvis jeg skal vende mig/rette på kroppen, når jeg ligger... Var ved lægen for ca 2 uger siden, blev henvist til fysioterapeut.. Han kan hjælpe lidt, men ikke meget... Hvor længe skal jeg vente på at gå til læge igen? 

Sidst sagde han vi måttr diskutere en evt deltidssygemelding, hvis det blev værre/ikke blev bedre.. Jeg vil jo bare så gerne kunne "holde ud"... 

Jeg arbejder fuldtid, som salgsassistent i en stor butik.. Jeg står op 7-7,5 time om dagen.. 

Nogle der har erfaringer/anbefalinger af behandling, der måske kan holde mig lidt længere på arbejdet? Eller andre gode råd??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Hej... 

Jeg er desværre så uheldig at jeg er begyndt at få rigtig ondt i ryg og bækken... Både når jeg går/står/sidder og hvis jeg skal vende mig/rette på kroppen, når jeg ligger... Var ved lægen for ca 2 uger siden, blev henvist til fysioterapeut.. Han kan hjælpe lidt, men ikke meget... Hvor længe skal jeg vente på at gå til læge igen? 

Sidst sagde han vi måttr diskutere en evt deltidssygemelding, hvis det blev værre/ikke blev bedre.. Jeg vil jo bare så gerne kunne "holde ud"... 

Jeg arbejder fuldtid, som salgsassistent i en stor butik.. Jeg står op 7-7,5 time om dagen.. 

Nogle der har erfaringer/anbefalinger af behandling, der måske kan holde mig lidt længere på arbejdet? Eller andre gode råd??? 

Hvor langt er du henne?

i min første graviditet havde jeg stor effekt af akupunktur som jeg fik gratis  hver uge på svangreafd.

Anmeld

9. november 2014

May86

Anonym skriver:

Hej... 

Er der ikke mulighed for, at du kan snakke med din chef/leder om der evt er andre arbejdsopgaver du kunne varetage, så du ikke skulle del- eller fuldtidssygemeldes?

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Hvor langt er du henne?

i min første graviditet havde jeg stor effekt af akupunktur som jeg fik gratis  hver uge på svangreafd.

Jeg er i 22 uge ... 

Det vil jeg da prøve at snakke med min læge om ... Tak hvor fik du nålene sat henne ? 

Har selv god erfaring med det fra tidligere, men er efterhånden mange år siden

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Er der ikke mulighed for, at du kan snakke med din chef/leder om der evt er andre arbejdsopgaver du kunne varetage, så du ikke skulle del- eller fuldtidssygemeldes?

Vi er allerede i god dialog... Og bliver skånet så meget, det er muligt ... 

Der er desværre ikke andre opgaver jeg kan påtage mig, som kunne gøre det nemmere /mindre hårdt... Arbejdet er jo ude i butikken.. Med at ekspediere/sælge til kunderne..  

Anmeld

9. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Jeg er i 22 uge ... 

Det vil jeg da prøve at snakke med min læge om ... Tak hvor fik du nålene sat henne ? 

Har selv god erfaring med det fra tidligere, men er efterhånden mange år siden

De fleste i lænd/ryg, men også i ben og en midt i panden

Er selv i 20. uge og skal ha sat nåle på tirsdag, samtidig med massage, men mest for at forebygge smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.