Kende forskel på højre og venstre :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
9 synes godt om
9. november 2014

Troldemommi

Johanne skal starte i børnehave på næste mandag, jeg ved jo godt at se kræves der noget mere af hende, hun kan desværre ikke altid kende forskel på højre og venstre sko/støvle, og ved hendes nye termostøvler er det altså ret svært at se for hende.

så må mommy jo være lidt kreativ, så nu har jeg tegnet et hjerte på hendes støvler, så skal hun bare sørge for at hjertet er helt, så sidder støvlerne rigtigt på hendes fødder 

Måske andre der kan bruge ideen 

Støvlerne er mørke lilla men håber i kan se den 

Monica 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

Cirkus1900

Troldemommi skriver:

Johanne skal starte i børnehave på næste mandag, jeg ved jo godt at se kræves der noget mere af hende, hun kan desværre ikke altid kende forskel på højre og venstre sko/støvle, og ved hendes nye termostøvler er det altså ret svært at se for hende.

så må mommy jo være lidt kreativ, så nu har jeg tegnet et hjerte på hendes støvler, så skal hun bare sørge for at hjertet er helt, så sidder støvlerne rigtigt på hendes fødder 

Måske andre der kan bruge ideen 

Støvlerne er mørke lilla men håber i kan se den 

Monica 

Tror det vil se fjollet ud hvis jeg rendte rundt med tegnet hjerte på mine sko haha... Min søn på 7 er bedre til det en jeg, altså højre og venstre. 

men super ide.

Anmeld

9. november 2014

Troldemommi

Cirkus1900 skriver:

Tror det vil se fjollet ud hvis jeg rendte rundt med tegnet hjerte på mine sko haha... Min søn på 7 er bedre til det en jeg, altså højre og venstre. 

men super ide.

Hahaha ja okay, måske ideen er bedst ved børnefodtøj 

Tak for grinet 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.