Hvornår skal man til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
9 svar
1 synes godt om
9. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen !

2 uger efter min mens, fik jeg pletblødning, i går lørdag havde jeg test dag, men har igen haft pletblødning siden torsdag, men når jeg tisser er der ingen ting, så tænkte bare det var et tegn på at ægget havde sat sig fast. Tog en test i dag søndag, men den var negativ, skal til lægen på tirsdag og havde tjekket  modersmærker, men tænkte om jeg skulle få taget en blodprøve? Hvad ville I gøre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville vente to til tre uger og lave en ny test

Anmeld

9. november 2014

lillespir26

Jeg var hvad jeg troede var 8 uger henne da jeg var ved lægen viste sig dog kun at være 6 på det tidspunkt 

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

Okay tak for jeres svar skal også til tandlægen tirsdag, har hørt det godt kan påvirke, men ved ikke om det kan når man ikke er sikker endnu

Anmeld

9. november 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Okay tak for jeres svar skal også til tandlægen tirsdag, har hørt det godt kan påvirke, men ved ikke om det kan når man ikke er sikker endnu

Ville vente med tandlæge hvis du er gravid det siges jo man ikke må gå til tandlæge under graviditet 

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

lillespir24 skriver:

Ville vente med tandlæge hvis du er gravid det siges jo man ikke må gå til tandlæge under graviditet 

Undskyld jeg springer ind her men hvorfor må man ikke gå til tandlægen hvis man er gravid? Det har jeg aldrig hørt før men blev lige nysgerrig

Anmeld

9. november 2014

M (:

lillespir24 skriver:

Det passer ikke. Det anbefales tværtimod at man får et ekstra tjek hos tandlægen pga. øget risiko for karies. 

Anmeld

9. november 2014

lillespir26

ønskemor skriver:

Undskyld jeg springer ind her men hvorfor må man ikke gå til tandlægen hvis man er gravid? Det har jeg aldrig hørt før men blev lige nysgerrig

Pga bedøvelse og røntgen hvis det skal tages og vist andre ting de smører på tænderne bare noget jeg har hørt men kan jo ikke rigtig svare på om der ligger noget i det 

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

lillespir24 skriver:

Pga bedøvelse og røntgen hvis det skal tages og vist andre ting de smører på tænderne bare noget jeg har hørt men kan jo ikke rigtig svare på om der ligger noget i det 

Ah okay

Anmeld

9. november 2014

Wik

Du må gerne tage til tandlægen Hvis du bare skal til syn eller rensning. Men hvorfor ikke bare test mandag eller tirsdag morgen igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.