Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den vokser godt Hvad tror I der gemmer sig derinde?? Vi får det først at vide når barnet er født.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Den vokser godt Hvad tror I der gemmer sig derinde?? Vi får det først at vide når barnet er født.
Fin mave. Jeg har desværre ikke noget bud på kønnet Men han/hun ser ud til at vokse fint.
Sunsmile skriver: Fin mave. Jeg har desværre ikke noget bud på kønnet Men han/hun ser ud til at vokse fint.
Tak Skal til Jordemoder på onsdag så er spændt på at se hvad hun skønner den lille til at veje.
Omsorgsgiver skriver: Tak Skal til Jordemoder på onsdag så er spændt på at se hvad hun skønner den lille til at veje.
Har du fået vægten skønnet før?
Jeg skal til jm på tirsdag, det er 6 uger siden sidst så er også rigtig spændt.
Sunsmile skriver: Har du fået vægten skønnet før? Jeg skal til jm på tirsdag, det er 6 uger siden sidst så er også rigtig spændt.
Nej så det bliver spændende Regner da stærkt med at vægten bliver skønnet der. Kan ikke huske det fra min datter.
Hvot langt henne er du??
Det ligner en drengemave Held & lykke til jer, det bliver da spændende
Rengyduck skriver: Det ligner en drengemave Held & lykke til jer, det bliver da spændende
Tak for det. Bliver spændende at se om du får ret
Flot mave Jeg gætter på, at det er en pige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128