Hvad skal barnet hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

M (:

Lunae skriver:

Hjalte er et skønt navn og står stadig ret højt på vores liste, hvis vi en dag skulle få et tredje barn

vi har i forvejen en Camille & en August, så de navne synes jeg selvfølgelig passer til Hjalte ellers tænker jeg

drengenavne

• Jeppe

• Laurits

• Esben

• Aske

• Frey

• Bertil

• Asmus

pigenavne:

• Freya

• Marie

• Signe

• Nova

• Norah

August er også blandt mine favoritter, men manden er ikke overbevist, da han har en fætter (som vi ser 2-4 gange årligt), der hedder Karl-August.. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Frk-Lotusblomst

Har i ikke snart været til md?? Eller det er måske igen en overraskelse til far og mor ved fødslen?? :-) 

Det er sku svært med de navne! De fleste af mine drengemave bud er skrevet  

og og synes faktisk jeres både drenge og pigenavne er så fine  

Anmeld

29. december 2014

Trekløver(:

M (: skriver:

Vi er så småt begyndt at tale om navne, og hvis det var svært at finder NAVNET sidst, så er det da godt nok ikke nemmere denne gang! 

Vi ved endnu ikke, hvad vi venter (og det bliver først afsløret ved fødslen ), så hvad passer godt til Hjalte? 

Vi er mest "rimelig almindeligt navne", men leder heller ikke efter et på top 50.

Hjæææælp!

Drengenavne

Aksel

Sander

Markus

Marius

Valder

Sylvester 

Phillip

Nico

Pigenavne

Nova

Sigrid 

Mille

Mathilde

Katinka

Phillipa

Anmeld

29. december 2014

AnoMe

Tjalfe

Monique

Anmeld

29. december 2014

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Har i ikke snart været til md?? Eller det er måske igen en overraskelse til far og mor ved fødslen?? :-) 

Det er sku svært med de navne! De fleste af mine drengemave bud er skrevet  

og og synes faktisk jeres både drenge og pigenavne er så fine  

Jo, det var vi i mandags, og der ligger en sund og rask lille overraskelse derinde  

Synes også det er svært :/ Vi ender nok med at skulle finde navnet efter fødslen ligesom sidst 

Anmeld

29. december 2014

M (:

Trekløver(: skriver:

Drengenavne

Aksel

Sander

Markus

Marius

Valder

Sylvester 

Phillip

Nico

Pigenavne

Nova

Sigrid 

Mille

Mathilde

Katinka

Phillipa

Gode bud, men er nok liiidt kræsen med navne 

Anmeld

29. december 2014

Frk-Lotusblomst

Jo, det var vi i mandags, og der ligger en sund og rask lille overraskelse derinde  

Synes også det er svært :/ Vi ender nok med at skulle finde navnet efter fødslen ligesom sidst 

Ih, at i kan �� 

ja mon ikke :/ men er sikker på at i nok skal finde det helt rette navn  

Anmeld

29. december 2014

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ih, at i kan �� 

ja mon ikke :/ men er sikker på at i nok skal finde det helt rette navn  

Må indrømme, at jeg også er langt mere nysgerrig denne gang - jeg kunne godt have været overtalt denne gang 

Det tror jeg da også, men ville da gerne have måske bare 2-3 navne til hvert køn.. 

Hvad gør i egentlig med klapvogn/barnevogn? Er Sofia færdig med at sove lur? 

Anmeld

30. december 2014

Frk-Lotusblomst

Må indrømme, at jeg også er langt mere nysgerrig denne gang - jeg kunne godt have været overtalt denne gang 

Det tror jeg da også, men ville da gerne have måske bare 2-3 navne til hvert køn.. 

Hvad gør i egentlig med klapvogn/barnevogn? Er Sofia færdig med at sove lur? 

Hehe er A mere vedholdende denne gang? Jeg synes, at det er fedt i venter  

kan an godt forstå i gerne vil have en lille navneliste .. Har vi også selv  

jo Sofia sover stadig lur.. Vi har 2 barnevogne og 1 klapvogn den ene af barnevognebe har været brugt til Sofia i Dp men der er mere plads i en af Dps vogne så hun sover deri nu  derovre 

Anmeld

30. december 2014

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe er A mere vedholdende denne gang? Jeg synes, at det er fedt i venter  

kan an godt forstå i gerne vil have en lille navneliste .. Har vi også selv  

jo Sofia sover stadig lur.. Vi har 2 barnevogne og 1 klapvogn den ene af barnevognebe har været brugt til Sofia i Dp men der er mere plads i en af Dps vogne så hun sover deri nu  derovre 

Ja, det er lidt skægt at rollerne er byttet rundt. Sidst bestemte jeg og denne gang måtte han så bestemme - og han syntes så mod forventning at vi skulle vente igen - så må hellere høre efter..  

Har I ikke overvejet en dobbeltvogn? Vi har "kun" en barnevogn og en skodklapvogn.. :/ så enten skal vi have en vogn mere eller også en søskendevogn. Problemet er bare, at jeg gerne vil have dem bagudvendt og at sæderne kan lægges helt ned (og der er markedet lille!!)..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.